ipla z reklamami w trakcie odtwarzania filmów
Redefine wprowadza na platformie internetowej ipla reklamy emitowane kontekstowo w trakcie odtwarzania materiałów wideo. Przekazy promocyjne można przypisywać do określonych momentów w filmikach.
Powiązana z Polsatem spółka Redefine wprowadza na internetowej platformie ipla, udostępniającej materiały wideo tej stacji, reklamy emitowane kontekstowo w trakcie odtwarzania filmików. Przekazy promocyjne mogą być przypisane do treści o podobnej tematyce i pojawiać się w określonych momentach tych nagrań - przez zdefiniowany czas albo z opcją zamykania "krzyżykiem" przez użytkowników.
- Chcemy optymalnie wykorzystać wiedzę na temat zachowań widzów materiałów wideo, kontekstowe powiązanie reklamy z odtwarzanym materiałem oraz niską inwazyjność samej formy promocji - uzasadnia Rafał Karczewski, dyrektor sprzedaży ds. internetu w Polsat Media. Pierwszą marką, której kampania obejmuje ten format, jest Neostrada.
Dołącz do dyskusji: ipla z reklamami w trakcie odtwarzania filmów