SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ipla z reklamami w trakcie odtwarzania filmów

Redefine wprowadza na platformie internetowej ipla reklamy emitowane kontekstowo w trakcie odtwarzania materiałów wideo. Przekazy promocyjne można przypisywać do określonych momentów w filmikach.

Powiązana z Polsatem spółka Redefine wprowadza na internetowej platformie ipla, udostępniającej materiały wideo tej stacji, reklamy emitowane kontekstowo w trakcie odtwarzania filmików. Przekazy promocyjne mogą być przypisane do treści o podobnej tematyce i pojawiać się w określonych momentach tych nagrań - przez zdefiniowany czas albo z opcją zamykania "krzyżykiem" przez użytkowników.

- Chcemy optymalnie wykorzystać wiedzę na temat zachowań widzów materiałów wideo, kontekstowe powiązanie reklamy z odtwarzanym materiałem oraz niską inwazyjność samej formy promocji - uzasadnia Rafał Karczewski, dyrektor sprzedaży ds. internetu w Polsat Media. Pierwszą marką, której kampania obejmuje ten format, jest Neostrada.

  • Więcej informacji:
  • Ipla

Dołącz do dyskusji: ipla z reklamami w trakcie odtwarzania filmów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wordiks
To jest bezsensu, gdy coś oglądam i co chwile przerywa moją koncentracje reklama na np. 25 sek. -_-'
0 0
odpowiedź