SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ipsos, PBS, Brainlab w przetargu Krajowego Instytutu Mediów, budżet to 13,28 mln zł

Osiem firm złożyło oferty w przetargu Krajowego Instytutu Mediów na dostawę danych populacyjnych na temat konsumpcji mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Są wśród nich m.in. Ipsos, PBS, Minds&Roses i Brainlab. Walczą o budżet wyceniony na 13,28 mln zł.

Jednym z podstawowych obszarów działań Krajowego Instytutu Mediów jest dostarczanie danych populacyjnych w zakresie konsumpcji mediów. Są to m.in. badania dotyczące wielkości populacji generalnej i sub-populacji (konsumentów poszczególnych mediów), struktury i charakterystyk populacji, sposobu konsumpcji poszczególnych mediów (częstości, motywów) i współkorzystania z mediów (w tym multiscreeningu), kompetencji kulturowych konsumentów mediów, segmentacji i typologii odbiorców mediów,charakterystyki populacji nieużytkowników mediów.

W związku z tym Instytut prowadzi przetarg na zawarcie umów ramowych dla różnych typów metod i technik realizacji badań. Postępowanie podzielone jest na części odpowiadające tym technikom lub grupie technik. Badania będą mieć charakter ilościowy i będą realizowane w formie wywiadów bezpośrednich przy wykorzystaniu komputerów, tabletów lub innych urządzeń mobilnych (F2F CAPI/TAPI/MOBI).

Przetarg Krajowego Instytutu Mediów podzielony jest na cztery części. Część pierwsza dotyczy wykonania badań ilościowych realizowanych techniką wywiadu bezpośredniego z wykorzystaniem komputera (CAPI), tabletu (TAPI) lub innego urządzenia mobilnego (MOBI). Budżet KIM w tej części wynosi 9,4 mln zł.

Część druga obejmuje wykonanie badań ilościowych realizowanych techniką wywiadu telefonicznego z wykorzystaniem komputera i systemu do realizacji wywiadów telefonicznych (CATI). Budżet dla tej części wynosi 2,72 mln zł.

Część trzecia dotyczy wykonania badań ilościowych realizowanych techniką ankiety samodzielnie wypełnianej w Internecie (CAWI), a część czwarta - wykonania badań jakościowych. Na część 3. KIM chce przeznaczyć 86,1 tys. zł, a na 4. - 1,07 mln zł.

Oferty w nim złożyło osiem firm: Difference (z cenami dla poszczególnych części: 336,9 tys zł, 326,2 tys. zł, 341,5 tys zł i 1,25 mln zł), Minds& Roses ( tylko w części 4, z ceną 1,33 mln zł),  PBS (z cenami: 147,3 tys. zł, 137,1 tys. zł, 130,3 tys zł i 774,6 tys zł), Oex Cursor (tylko w części 1., z ceną 144,6 tys. zł ), Research Collective - dla części 1,2 i 4 (z cenami: 328,6 tys zł, 277,2 tys zł, 891,4 tys zł), Brainlab - w części 2 i 3 (z cenami: 129,6 tys. zł i 128 tys zł), Ipsos - w części 1,2,4 (z cenami: 268,6 tys zł, 281,4 tys zł, 1,12 mln zł) ,PMT Trade w części 1 i 2 (z cenami 234,6 tys zł i 199,3 tys zł).

Podział postępowania na 4 części oznacza, że w każdej z nich może zostać wybrana inna firma badawcza, a więc maksymalnie 4.

Może być też tak, że w każdej z nich zostanie wybrana ta sama firma, a więc KIM rozpocznie współpracę z jednym instytutem badawczym.

Umowa ma zostać zawarta na okres 12 miesięcy.

W ostatnim czasie KIM wybrał do realizacji badania założycielskiego instytuty PBS i Research Collective.

Dołącz do dyskusji: Ipsos, PBS, Brainlab w przetargu Krajowego Instytutu Mediów, budżet to 13,28 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl