IQ Marketing dla CitiFinancial
Agencja IQ Marketing Poland wygrała przetarg na obsługę CitiFinancial.
Zadaniem IQ Marketing było stworzenie komunikacji produktów oferowanych przez CitiFinancial.
"Agencja IQ Marketing zaproponowała strategię komunikowania, która podkreśla podstawowe zalety korzystania z naszych produktów: otwartość oddziałów na potrzeby Klientów oraz łatwość skorzystania z pożyczki. Chcemy, aby nasi Klienci wiedzieli, że CitiFinancial to produkty stworzone z myślą o naszych Klientach" - mówi Iwona Brzozowska, Dyrektor Marketingu w CitiFinancial.
W koncepcji, którą Agencja zaproponowała dla pożyczek gotówkowych, zwrócono uwagę na konieczność stworzenia komunikacji kierunkowej, która zbuduje ruch w oddziałach CitiFinancial. Materiały POS są dystrybuowane w budynkach mieszkalnych, środkach komunikacji miejskiej i podmiejskiej. Ponadto Agencja zaprojektowała materiały informujące o warunkach korzystania z Pożyczki Gotówkowej, które są dostępne we wszystkich oddziałach CitiFinancial.
Komunikacja systemu ratalnego podkreśla łatwość w dostępie do produktu i atrakcyjność jego oferty. Dodatkowo przedstawia produkty/potrzeby, które można zrealizować dzięki środkom uzyskanym od CitiFinancial.
Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla CitiFinancial