SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jacek Dzięcielak: stabilizuje się rynek reklamowy

Mniejsza ilość pieniędzy na rynku zmniejszy zyskowność firm branży reklamowej w tym roku - szacuje Jacek Dzięcielak, prezes zarządu domu mediowego MPG.

Dzięcielak twierdzi także, że zakończyła się walka rabatowa pomiędzy nadawcami telewizyjnymi. - Obecnie rynek wydaje się ustabilizowany i do wszelkich nierówności między podażą a popytem podchodzi w wyważony sposób - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl, Jacek Dzięcielak. Jego zdaniem stacje mają teraz świadomość, że jest stosunkowo łatwo zachwiać całym rynkiem wykonując nieprzewidywalne i niezrozumiałe akcje jakich świadkami byliśmy wiosną.

JacekDziecielakPrezes MPG przyznaje, że klienci wywierają presję cenową na domach mediowych, ale jego zdaniem nie jest to zjawiskowo, które rozwinęło się na szeroką skalę w dobie kryzysu. Twierdzi również, że bez względu na to, czy nadejdzie druga fala kryzysu, czy też nie, klienci będą bardzo racjonalnie przygotowywać budżety reklamowe, co sprawi, że na duże wzrosty w reklamie na razie nie ma co liczyć.


Na pytania odpowiada Jacek Dzięcielak, prezes zarządu domu mediowego MPG - przeczytaj cały wywiad!

Dołącz do dyskusji: Jacek Dzięcielak: stabilizuje się rynek reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl