Jacek Dzięcielak: stabilizuje się rynek reklamowy
Mniejsza ilość pieniędzy na rynku zmniejszy zyskowność firm branży reklamowej w tym roku - szacuje Jacek Dzięcielak, prezes zarządu domu mediowego MPG.
Dzięcielak twierdzi także, że zakończyła się walka rabatowa pomiędzy nadawcami telewizyjnymi. - Obecnie rynek wydaje się ustabilizowany i do wszelkich nierówności między podażą a popytem podchodzi w wyważony sposób - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl, Jacek Dzięcielak. Jego zdaniem stacje mają teraz świadomość, że jest stosunkowo łatwo zachwiać całym rynkiem wykonując nieprzewidywalne i niezrozumiałe akcje jakich świadkami byliśmy wiosną.
Prezes MPG przyznaje, że klienci wywierają presję cenową na domach mediowych, ale jego zdaniem nie jest to zjawiskowo, które rozwinęło się na szeroką skalę w dobie kryzysu. Twierdzi również, że bez względu na to, czy nadejdzie druga fala kryzysu, czy też nie, klienci będą bardzo racjonalnie przygotowywać budżety reklamowe, co sprawi, że na duże wzrosty w reklamie na razie nie ma co liczyć.
Na pytania odpowiada Jacek Dzięcielak, prezes zarządu domu mediowego MPG - przeczytaj cały wywiad!
Dołącz do dyskusji: Jacek Dzięcielak: stabilizuje się rynek reklamowy