SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Legenda Formuły 1 Jackie Stewart w kampanii Heinekena „Kiedy prowadzisz - nigdy nie pij"

W piątek,1 grudnia rusza telewizyjna kampania marki Heineken, promująca trzeźwość wśród kierowców. W spocie przygotowanym przez włoską agencję Publicis Italia, występuje sir Jackie Stewart - trzykrotny mistrz świata Formuły 1.

Zaproszenie do reklamy kierowcy Formuły 1 jest nieprzypadkowe - od roku 2016 Heineken jest sponsorem wyścigów z tej serii. Bohater reklamy Sir Jackie Stewart znany także jako „Latający Szkot” („The Flying Scot”) jest trzykrotnym mistrzem świata  Formuły 1 w latach 1969, 1971 i 1973. Angażuje się także w działalność na rzecz bezpieczeństwa drogowego.

W 90-sekundowej wersji spotu widzimy ujęcia stylizowane na archiwalne i pochodzące z czasów kariery i wielkich sukcesów Stewarta. Kierowcy proponuje się piwo do świętowania zwycięstw, ten jednak za każdym razem odmawia. Nawyk zostaje z nim także po zakończeniu kariery sportowej.

Spot od 1 grudnia emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Jako uzupełnienie kampanii zaplanowano działania w internecie.

- Ważne jest nie tylko wskazywanie skutków nadużywania alkoholu, ale przede wszystkim kształtowanie świadomych postaw i zachowań konsumentów. W spocie mocno akcentujemy zasadę, że kiedy prowadzimy samochód, abstynencja jest jedyną opcją - mówi Marcin Filipiak, przedstawiciel Heinekena w Grupie Żywiec

Reklamę stworzyła agencja Publicis Italia, reżyserem jest Gary Freedman. W filmie wykorzystano utwór Davida Bowie „Heroes”. W Polsce dla marki pracują agencja K2 oraz dom mediowy Starcom, który odpowiada za planowanie i zakup mediów.

Dołącz do dyskusji: Legenda Formuły 1 Jackie Stewart w kampanii Heinekena „Kiedy prowadzisz - nigdy nie pij"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Latex
Swietna kampania, dobrze uswiadamic ludzi tym bardziej przez autorytety, chociaz bardziej niz Heinekena wolę Perłe :D
odpowiedź