SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jaguar rezygnuje z usług Euro RSCG

Agencja Euro RSCG potwierdziła, że nie jest już odpowiedzialna za globalny budżet kreatywny marki samochodów Jaguar.

Firma Tata Motors zrezygnowała z usług Euro RSCG i postanowiła sama zająć się promocją przejętej w 2008 roku od Forda marki. W tym celu indyjski koncern zamierza utworzyć własną agencję reklamową z biurami w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Chinach.

Euro RSCG obsługiwała globalny budżet reklamowy Jaguara od 2005 roku, odpowiadając za kampanie promujące markę zarówno w mediach tradycyjnych jak i przestrzeni cyfrowej.

Dołącz do dyskusji: Jaguar rezygnuje z usług Euro RSCG

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl