SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TOK FM Premium ma ponad 30 tys. subskrybentów

Na koniec października liczba aktywnych subskrypcji TOK FM Premium, czyli dostępów do platformy podcastowej TOK FM (Grupa Radiowa Agory), przekroczyła 30 tys. W ten sposób zespół subskrypcyjny Grupy Radiowej Agory przed terminem zrealizował cel w tym zakresie postawiony przed pięcioma laty.

Radio TOK FM rozwija swoją ofertę subskrypcyjną TOK FM Premium od 2015 roku – wówczas wprowadzone zostały dodatkowe opcje płatnego dostępu do programów stacji na Tokfm.pl i w aplikacji mobilnej. W ostatnich latach rozwijane były nie tylko cykle podcastów, pakiety czy opcje dla subskrybentów, ale też serwis TOK FM i aplikacja wraz z całą platformą podcastową.

W 2017 roku, ogłaszając swoją długoterminową strategię, Grupa Agora zapowiedziała, że w ciągu pięciu lat przekroczy poziom 30 tys. sprzedanych subskrypcji TOK FM Premium. Zespół Grupy Radiowej Agory zrealizował ten cel z końcem października 2022 r., czyli dwa miesiące przed terminem.

„Z oferty TOK FM Premium korzysta obecnie ponad 30 tys. subskrybentów - to wyjątkowy sukces naszej stacji! Dzięki temu coraz bardziej zbliżamy się do celu, jakim jest przekształcenie TOK FM z marki radiowej w markę wszechstronną - 360°, obecną w coraz większym stopniu online i z powodzeniem rozwijającą się w eterze i cyfrze” – komentuje Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory.

„Nasz nowy rekord w obszarze subskrypcji odzwierciedla zaufanie odbiorców do wyjątkowych, rzetelnych treści TOK FM - produkcji radiowych, ale też tych dostępnych wyłącznie na platformie podcastowej. Mogliśmy go osiągnąć dzięki wspólnej, świetnej pracy całego zespołu GRA – od dziennikarzy i reporterów radiowych zaczynając, przez redakcję portalu tokfm.pl, ekspertów od sprzedaży i IT, na specjalistach od oferty cyfrowej kończąc. Wielkie brawa!” - dodaje.

„TOK FM Premium z 30 tys. sprzedanych dostępów to jeden z najciekawszych projektów subskrypcyjnych w Europie wśród rozgłośni radiowych” – mówi Marcin Kowalczyk, dyrektor ds. transformacji cyfrowej w Grupie Radiowej Agory.

„Cieszy nas również, że nasi subskrybenci tak bardzo cenią sobie programy i podcasty TOK FM - średni miesięczny czas, jaki poświęcają na słuchanie naszych treści premium rośnie i dziś wynosi już prawie 9 godzin. To właśnie z myślą o tej wyjątkowej grupie osób ciekawych świata, myślących krytycznie i niezależnie, rozwijamy ofertę TOK FM, pamiętając, że subskrypcje to przede wszystkim ludzie. To ich potrzeby i jakość doświadczenia dostępu do dziennikarstwa audio stawiamy w centrum naszej uwagi, chcąc mieć w nich ambasadorów marki i jednocześnie czyniąc ich współtwórcami nowoczesnych mediów. Dzięki zaangażowaniu i wyjątkowym kompetencjom całego zespołu GRA dzisiaj świętujemy ten sukces razem z naszymi słuchaczami” - dodaje Kowalczyk.

Wzmacnianie oferty

Największą popularnością w ofercie TOK FM cieszy się Pakiet Standardowy, obejmujący dostęp do radia na żywo bez reklam oraz pełny dostęp do wszystkich treści premium w aplikacji i na stronie Tokfm.pl.

W kolejnych miesiącach zespół subskrypcyjny TOK FM zamierza wzmacniać swoją ofertę dla użytkowników, m.in. ułatwiając im korzystanie z szerokiego portfolio treści podcastowych stacji. W tym celu prowadzone były analizy dotyczące potrzeb internautów wraz z jednoczesną pracą nad technologiczną stroną projektu. TOK FM chce też poszerzać grono swoich subskrybentów, docierając do coraz liczniejszej grupy polskich słuchaczy podcastów, których jest już 9 mln (dane: Tandem Media „Słuchacz podcastów w Polsce 2021”).

Zespół rozwija także ofertę dla klientów i marketerów doceniających rynek cyfrowej reklamy audio. Platforma podcastowa TOK FM zapewnia im, zdaniem Agory, dotarcie do atrakcyjnej grupy celowej przy szybko rosnących zasięgach i nowych sposobach na zwrócenie uwagi odbiorców w czasie bezekranowym. Grupa Radiowa Agory testuje nowe narzędzia umożliwiające lepsze dopasowanie kampanii do założeń reklamodawców oraz realizację działań niestandardowych.

Z aplikacji TOK FM korzysta miesięcznie ponad 90 tysięcy (MAU), a dziennie – ponad 32 tys. osób (DAU). Z kolei serwis tokfm.pl odwiedziło w październiku 2022 roku 2,78 mln unikalnych użytkowników, co stanowi 60-procentowy wzrost w stosunku do ub.r. (dane Mediapanel).

Dane nt. liczby wykupionych dostępów TOK FM Premium obejmują wyłącznie aktywne, opłacone subskrypcje w serwisie Tokfm.pl i w aplikacjach; nie obejmują zaś subskrybentów, którzy korzystają z darmowego okresu próbnego lub z innych promocyjnych, bezpłatnych dostępów do treści.

W trzecim kwartale br. Radio TOK FM, jak wynika z badania Radio Track (realizowanego przez Kantar Polska) odnotowało najwyższy udział w historii nadawania (3,5 proc.).

Dołącz do dyskusji: TOK FM Premium ma ponad 30 tys. subskrybentów

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OnA
Przydałaby się appka na smart tv, jako uzupełnienie do aplikacji mobilnej. Dostosowanie istniejących (np. iOS do tvOS) nie powinno być technicznie trudne i kosztowne.
0 0
odpowiedź
User
Znawca zagadnień
Target Agory uwielbia słuchać, ze są ciekawi świata i myślą niezależnie. W końcu nikt inny im tego nie powie.
0 0
odpowiedź
User
Haters gonna hate
Tak trzymać, TOK FM! Gratulacje! Robicie najlepsze Radio, nie oglądajcie się na zazdrośników
0 0
odpowiedź