SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Royal Canin w kampanii edukuje na temat odżywiania kotów po sterylizacji

Agencja Opus B przygotowała dla firmy Royal Canin, producenta karmy dla psów i kotów kampanię edukacyjną, zwracającą uwagę na żywienie kotów po zabiegu sterylizacji.

Agencja Opus B we współpracy z Royal Canin przygotowała szeroko zakrojoną kampanię informacyjną dla właścicieli kotów dotyczącą wskazań, przebiegu i rezultatów zabiegu sterylizacji kotów, w tym doboru specjalistycznej karmy. W reklamach zwrócono uwagę na wpływ zabiegu na potrzeby żywieniowe kota. Ich zaspokojenie jest kluczowe dla dobrej kondycji i samopoczucia zwierzęcia.

Działania prowadzone są w ramach komunikacji B2B oraz B2C.

Agencja Opus B przygotowała strategię i koncepcję kampanii, w tym  projekty materiałów POS dla lecznic, formaty display dla kampanii na portalach horyzontalnych i na Facebooku oraz dedykowany landing page.

Kampania potrwa do końca czerwca.

Dołącz do dyskusji: Royal Canin w kampanii edukuje na temat odżywiania kotów po sterylizacji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lucy
bardzo dobra kampania :) myślę, że istotną kwestią jest informowanie właścicieli czworonogów na temat potrzeby wykonywania sterylizacji, terminu, kiedy najlepiej taki zabieg przeprowadzić, jak również jakie wartości odżywcze dostarczać kotu po sterylizacji. od siebie dodam, że sama mam wysterylizowaną kotkę i podaję jej właśnie royal canin sterilised https://royalcanin.pl/produkt/sterilised-cij
0 0
odpowiedź