SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jan Pospieszalski przyciąga co tydzień 440 000 widzów

Po siedmiu odcinkach nadawany w TVP Info program “Jan Pospieszalski. Bliżej” gromadzi 440 tys. widzów, czyli tyle samo ile ogląda wtedy konkurencyjny kanał TVN 24. Talk-show ma jednak niższą widownię niż TVP Info osiągało w tym paśmie rok temu.

Program Jana Pospieszalskiego emitowany jest w czwartki o 22.30. Dane Nielsen Audience Measurement, przygotowane dla Wirtualnemedia.pl, pokazują, że udział “Bliżej” w grupie wszystkich widzów wynosi 4,43 proc. To tyle samo, ile notuje w tym czasie stacja TVN 24, emitująca “Szkło kontaktowe” i serwis “Dzień pod dniu”. Z kolei udział trzeciego kanału informacyjnego - Polsat News wynosi wtedy 0,68 proc.  Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 “Bliżej” notuje 2,14 proc. udziału, TVN 24 - 2,23 proc., a Polsat News - 0,68 proc.

Najchętniej oglądanym dotąd odcinkiem programu Pospieszalskiego było wydanie z 22 grudnia br. poświęcone temu, czy w Polsce, rozdartej ciągłym konfliktem politycznym, można uzgodnić wspólną rację stanu. Obejrzało go 570 tys. osób przy udziale wynoszącym 5,34 proc. 

Natomiast odcinek z 8 grudnia, w którym pokazano fragment filmu sugerujący, że prof. Bronisław Geremek, "zdradził ruch Solidarności", miał niespełna 400 tys. widzów. Po tym programie pojawiły się listy protestacyjne, a prezes TVP Juliusz Braun wyraził głębokie ubolewanie i przeprosił za ten odcinek (więcej na ten temat).

Audycja Jana Pospieszalskiego ma jednak mniejszą widownię niż TVP notowało w tym paśmie emisji w analogicznym okresie ub.r. - wtedy kanał śledziło bowiem 550 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 5,48 proc. i 2,89 proc. Dane telemetryczne pokazują, że program śledzą głównie osoby powyżej 50. roku życia, mieszkańcy wsi małych i dużych miast.


Jan Pospieszalski (fot. TVP)


Magazyn “Jan Pospieszalski” Bliżej” ma formułę talk-show, w czasie którego prezentowane są także reportaże o charakterze śledczym.


Widownia “Bliżej” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
10-11-2011 381 038 3,63% 1,37%
17-11-2011 412 893 4,27% 2,34%
24-11-2011 451 381 4,58% 1,98%
01-12-2011 431 740 4,84% 2,88%
08-12-2011 398 452 3,92% 2,00%
15-12-2011 441 715 4,46% 2,11%
22-12-2011 571 153 5,34% 2,39%
Średnia 441 484 4,43% 2,14%


Oglądalność konkurencji w paśmie emisji programu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN 24 441 597 4,43% 2,23%
TVP Info 441 484 4,43% 2,14%
Polsat News 68 163 0,68% 0,68%


Profil widowni talk-show

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 49,50% 103
Kobiety 50,50% 97
Wiek  4-9 0,40% 7
 10-15 0,52% 8
16 - 19 0,51% 9
20 - 24 2,21% 28
25 - 29 3,87% 44
30 - 34 2,75% 33
35 - 39 2,59% 35
40 - 44 5,18% 81
45 - 49 6,46% 94
50 - 54 8,63% 107
55 - 59 9,28% 120
60 57,59% 285
Wlk. miasta Wieś 39,13% 100
< 50 tys. 24,28% 101
50-100 tys. 8,58% 100
100-200 tys. 5,04% 62
> 200 tys. 22,96% 114
Zawód Top management 9,10% 105
Pracownicy średniego szczebla 10,08% 67
Pracownicy fizyczni i rolnicy 12,60% 63
Emeryci 60,14% 234
Inni 8,07% 26
Wykształcenie Podstawowe 49,62% 110
Średnie 29,85% 101
Wyższe 19,60% 156
Inne 0,92% 7


 

Dołącz do dyskusji: Jan Pospieszalski przyciąga co tydzień 440 000 widzów

66 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
opl
Przyciąga? Chyba odstrasza.
0 0
odpowiedź
User
ryzyk-fizyk
Wariat jak magnes - przyciąga opiłki.
0 0
odpowiedź
User
Expert
Janek dobrze prowadzi program. Jak ktoś nie lubi słuchać prawdy to ma problem.
0 0
odpowiedź