Jarocin realizuje zwycięską kampanię billboardową
Jarocin rozpoczął ogólnopolską kampanię outdoorową, która jest główną nagrodą w konkursie Złote Formaty w ramach II Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Pierwsza kampania billboardowa w historii miasta promuje Jarocin Festiwal.
Kampania o wartości 100 tys. zł potrwa dwa tygodnie. Realizowana jest na 300 billboardach w: Szczecinie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Warszawie i na terenie aglomeracji śląskiej (Bytom, Chorzów, Gliwice, Katowice, Tychy, Zabrze). Zaprasza mieszkańców tych miast do udziału w Jarocin Festiwal.
- To pierwsza kampania outdoorowa naszego miasta. Dzięki wygranej w konkursie Złote Formaty, organizowanym przez firmę Ströer, mamy możliwość promowania Festiwalu w Jarocinie, który stanowi najcenniejszą wartość marki miasta Jarocin - mówi Robert Kaźmierczak, wiceburmistrz Jarocina.
Projekt graficzny billboardów przygotowało Studio Morski z Poznania. Ich grafika nawiązuje do kreacji tegorocznych plakatów, ulotek i biletów festiwalowych.
Kampania stanowi główną nagrodę w konkursie Złote Formaty w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów, organizowanego przez Ströer Out-of-Home Media, firmę reklamy zewnętrznej. Do tegorocznej edycji prestiżowego wydarzenia, która zakończyła się 22 kwietnia 2008 r. Jarocin, jako jedyny z Wielkopolski, zgłosił zwycięski 60-stronicowy komiks "Lustro Czasu" - w kategorii wydawnictwo promocyjne.
Łącznie w konkursie Złote Formaty 103 miasta zgłosiły 213 projektów, które realizowały cele promocyjne miast lub regionów i służyły budowaniu ich pozytywnego wizerunku.
- Jarocin realizuje kampanię jako pierwsze zwycięskie miasto. Do końca lutego 2009 roku swoją nagrodę mogą wykorzystać także laureaci pierwszych miejsc w pozostałych kategoriach, czyli Szczecin, Kielce i Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego" - informuje Anna Proszowska-Sala, dyrektor ds. public affairs Grupy Ströer w Polsce.
Przypomnijmy, że w ubiegłorocznym konkursie Złote Formaty organizowanym w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów laureatami zostały następujące miasta: Poznań, Włocławek, Rzeszów i Niepołomice.
Dołącz do dyskusji: Jarocin realizuje zwycięską kampanię billboardową