Jeden gest w kampanii De'Longhi (wideo)
Od początku listopada trwa kampania reklamowa ekspresu do kawy De'Longhi. Akcja obejmuje telewizję, prasę, internet i punkty sprzedaży.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa ekspresu De'Longhi pokazuje, jak łatwo przy pomocy tego urządzenia można przyrządzić różnego rodzaju kawy. Przekaz oparty na wizerunku eleganckiej kobiety podkreśla również ekskluzywność tej marki. Jednocześnie spoty i layouty wykorzystywane w kampanii odsyłają do serwisu internetowego delonghi.pl, w którym znajdują się wyczerpujące informacje o tym produkcie.
Akcja od początku listopada jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat) i prasie (czasopisma luksusowe, m.in. Pani, Twój Styl, Playboy) oraz internecie (linki sponsorowane w Google, billboardy, artykuły sponsorowane i sponsoring na stronach takich jak onet.pl Biznes, ArtBiznes.pl, Golf24.pl, Polityka.pl, poGodzinach.pl, kawa-online.pl, smaczny.pl, moje przepisy.pl, mojegotowanie.pl, kuchnia.tv, kuchcik.info, palcelizac.pl, gotujmy.pl, slub-wesele.pl, wesele.amr.pl, Domosfera.pl, Decccoria.pl, Domiwnetrze.pl, Decoartel.pl, serwis świąteczny w portalu Gazeta.pl), natomiast w grudniu obejmie również punkty sprzedaży. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca roku - przygotowała graficzka Anna Kostadinov, ścieżkę dźwiękową do spotu nakręconego we Włoszech opracowało studio Badi Badi, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: Jeden gest w kampanii De'Longhi (wideo)