SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jerzy Dudek w tanecznym pojedynku reklamuje piwo Heineken jako pierwszy Polak (wideo)

Grupa Żywiec rozpoczęła we wtorek nową kampanię reklamową marki Heineken z Jerzym Dudkiem w roli głównej. Wkrótce na sklepowe półki trafią też puszki piwa z jego wizerunkiem. Kampanię zrealizowały agencje Publicis Italy, 2012, Starcom, Global Shopper Marketing i Roots PR.

W rozpoczętej kampanii Heineken przywołuje klimat towarzyszący oglądaniu meczy Ligi Mistrzów: starcia największych gwiazd, nieoczekiwane zwroty akcji i spektakle na długo zapadające w pamięć. Najnowszy spot reklamowy marki przenosi futbol w świat wielkiego kina. Jerzy Dudek zamienił tu bramkarską bluzę na strój rodem z filmów kostiumowych, a zamiast rzutów karnych oglądamy pełen emocji pojedynek, w którym Polak rozprasza swojego rywala w sposób znany z finałowego meczu Ligi Mistrzów w 2005 roku.

- Ten pamiętny mecz najlepiej pokazuje, że wielki futbol ogląda się jak dobre kino akcji. Widzieliśmy tam zaskakujące zwroty, narastające napięcie i Jerzego Dudka w roli bohatera efektownie wygrywającego decydujące starcie. Nowy spot reklamowy Heinekena jest hołdem dla polskiego bramkarza, który tym występem napisał historię europejskiego futbolu - mówi Marcin Drożyński, kierownik ds. marki Heineken w Grupie Żywiec. - Finał z jego udziałem był także wyjątkowym momentem w historii Heinekena, bo właśnie w 2005 roku marka została partnerem rozgrywek Ligi Mistrzów. Dlatego nie ma bohatera, który mógłby lepiej przywołać emocje tego niezwykłego sezonu - dodaje.

Upamiętniając legendę polskiej i światowej piłki, Heineken przygotował też pierwszą w całej historii marki, limitowaną edycję opakowań, dedykowaną jednemu bohaterowi. Puszki z wizerunkiem Jerzego Dudka trafią do sklepów w marcu i będą dostępne jedynie na terenie Polski.

Elementem kampanii pod hasłem „Poczuj legendarne emocje” będzie także najdłuższa w historii marki loteria konsumencka, która potrwa do końca czerwca, czyli miesiąc dłużej niż zazwyczaj. W codziennych losowaniach, będzie można wygrać: wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów i Superpucharu Europy, Playstation 4 Pro z zestawem VR oraz 30 piłek z autografem Jerzego Dudka. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki.

Spot z udziałem Jerzego Dudka przygotowała agencja Publicis Italy, a wyreżyserował go Fredrik Bond. Za produkcję odpowiada Sonny London, a za postprodukcję MPC London. Komunikację w digital i social mediach prowadzi agencja 2012. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, wsparcie PR zapewnia agencja Roots. Za projekt limitowanej edycji puszek Heinekena z wizerunkiem Jerzego Dudka odpowiada agencja Global Shopper Marketing.

Jesienią ub.r. Jerzy Dudek został ambasadorem reklamowym zakładów bukmacherskich Superbet. W reklamach Heinekena dotychczas występowali: legenda Formuły1 Jackie Stewart oraz aktor Benicio del Toro.

Dołącz do dyskusji: Jerzy Dudek w tanecznym pojedynku reklamuje piwo Heineken jako pierwszy Polak (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mariusz MAXXX golonko
brakuje mu na chlebuś i masło ?? Jurek, nie wygłupiaj się !!
0 0
odpowiedź
User
Aleminews
Przecież to już było wiadomo dobrych kilka miesięcy temu...
0 0
odpowiedź
User
pavv
Heineken to nie jest piwo!
0 0
odpowiedź