Jeżyki najeżone bakaliami ponownie w telewizji (wideo)
20 października br. pod hasłem "Jeżyki. Najeżone bakaliami" rusza kontynuacja kampanii telewizyjnej Jeżyków. Limitowana seria popularnych ciasteczek Jutrzenki od początku miesiąca sprzedawana jest w nowej, niższej cenie.
Telewizyjna kampania Jeżyków jest kontynuacją rozpoczętej w zeszłym roku komunikacji mediowej. W tym roku działania te, oprócz wizerunkowego, mają także charakter promocyjny. Przez cztery tygodnie, spoty reklamowe Jeżyków, będą emitowane w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych - TVP, Polsat, TVN, TVN7, TVP3 oraz At Media.
"Celem kampanii jest utrwalanie wizerunku marki w świadomości klientów oraz poinformowanie konsumentów o trwającej od października promocji Jeżyków." - powiedziała Magdalena Piskorska, brand manager w Jutrzenka Colian.
Jesienna akcja promocyjna dotyczy sześciu smaków ciastek "Jeżyki". Jeżyki classic, Jeżyki z kokosem, Jeżyki café, Jeżyki wiśniowe z alkoholem, Jeżyki z jabłkiem oraz Jeżyki advocat są sprzedawane w nowej, niższej cenie.
Kampania adresowana jest głównie do kobiet w przedziale wiekowym 16-39 lat, mieszkanek średnich i większych miast, których dochód waha się na średnim i wyższym poziomie. Producentem telewizyjnego spotu, który będzie można oglądać do 16 listopada, jest Studio Filmowe OTO.
Pomysłodawca kampanii: Jutrzenka Colian.
Czas trwania kampanii: 20 października - 16 listopada 2008.
Producent spotu: Studio Filmowe OTO.
Dołącz do dyskusji: Jeżyki najeżone bakaliami ponownie w telewizji (wideo)