Joanna Okła w zarządzie MediaCom Warszawa
Joanna Okła po 12 latach pracy w strukturze domu mediowego MediaCom Warszawa (GroupM) dołączyła do jego zarządu. Będzie w nim odpowiadać m.in. za rozwój produktu strategicznego i new business.
Joanna Okła w MediaCom Warszawa pracuje od 12 lat. W ub.r. objęła stanowisko head of strategy. Wcześniej była group account directorem, group account managerem i account managerem.
Prowadziła zespoły obsługujące klientów z obszarów takich jak FMCG, OTC i retail, m.in.: Mars & Wrigley, The Coca-Cola Company, Grupa Danone, Tesco.
Karierę w branży reklamowej zaczynała w 2001 roku od stanowiska senior media plannera/buyera w domu mediowym Media Planning Group (obecnie Havas Media). Pracowała tam pięć lat.
- Wejście Joanny Okły do zarządu MediaCom bardzo go wzmocni. Bardzo się cieszę, że będziemy silniejsi o jej kompetencje strategiczne oraz wieloletnie doświadczenie w odpowiadaniu na potrzeby najbardziej wymagających klientów - mówi Kuba Kossut, COO, MediaCom Poland.
W zarządzie MediaCom Warszawa będzie zajmowała się rozwojem produktu strategicznego, new businessem, marketingiem i PR-em.
Na początku marca br. poinformowano, że z MediaCom Warszawa odchodzi - po 15 latach pracy Agnieszka Kosik, prezes agencji. Jej obowiązki przejął Kuba Kossut.
Joanna Okła jest absolwentką warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej.
W zarządzie MediaCom Warszawa zasiadają obecnie - oprócz Okły - Kuba Kossut, Mikołaj Zglenicki, Stanisław Kejler, Tomasz Skowroński i Łukasz Pierzynowski.
Dołącz do dyskusji: Joanna Okła w zarządzie MediaCom Warszawa