Joanna reklamuje serię Styling Effect (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i internecie rusza kampania reklamowa kosmetyków firmy Joanna z serii Styling Effect. Akcja promuje m.in. lakier i gumę do włosów.
Kampania reklamowa kosmetyków do włosów firmy Joanna z serii Styling Effect w intrygujący sposób przedstawia zalety tych produktów. Guma do włosów reklamowana jest pod hasłem "Stawia na maksa", natomiast przekaz promujący lakier podkreśla, że teraz jest on bardziej smukły i ma 30 cm. W kampanii są wykorzystywane cztery różne kreacje.
Akcja od 25 maja jest prowadzona w telewizji (największe stacje ogólnopolskie i satelitarne), radiu, prasie (m.in. Gala, Viva, Cosmopolitan, Joy, Uroda, CKM) i internecie. Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy Joanna, który - wspólnie z domem mediowym Media On - zajął się również zakupem mediów.
Dołącz do dyskusji: Joanna reklamuje serię Styling Effect (wideo)