SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Justyna Steczkowska znów będzie reklamować markę Gatta

Piosenkarka Justyna Steczkowska po kilku latach przerwy ponownie wystąpi w kampanii reklamowej rajstop i bielizny Gatta (produkowanych przez Ferax). Współpracę z marką zaczęła 15 lat temu.

W nowej kampanii reklamowej Gatty z udziałem Justyny Steczkowskiej będą promowane rajstopy Satti Matti oraz nowy biustonosz double push up z Gatta Intimate - pierwszej kolekcji bielizny tej marki. Akcja zacznie się w listopadzie, jej szczegóły mają zostać przedstawione w przyszłym tygodniu.

Steczkowska została ambasadorką marki Gatta w 2000 roku. Pierwsze kampanie przebiegały pod hasłem „Mam kota na punkcie rajstop”. Najintensywniej komunikacja marki z udziałem piosenkarki była prowadzona w latach 2000-2007 (poniżej niektóre z ówczesnych reklam). Steczkowska w ramach współpracy zaprojektowała też dla marki kolekcję odzieży.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl


W ostatnich latach w reklamach rajstop Gatta występowały inne znane kobiety: w 2011 roku Joanna Horodyńska, a w 2013 i pierwszej połowie 2014 roku Julia „Maffashion” Kuczyńska, Katarzyna Zielińska i Beata Tyszkiewicz. Natomiast jesienią ub.r. swoją kolekcję bielizny sprzedawaną w salonach Gatty reklamowała Britney Spears.

Za obsługę komunikacyjną marki Gatta odpowiada agencja 38PR, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Justyna Steczkowska znów będzie reklamować markę Gatta

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
flexi
Konia z rzędem temu kto widział Steczkowską w rajstopach. Bardzo wiarygodna ambasadorka...
0 0
odpowiedź
User
pasja-rajstopy blog pl
Pani Justyna jest przepiekna kobietą i ma cudowne nogi. Idealne do reklamowania rajstop. Szkoda, że akurat Gatta, bo nie uważam by były to jakieś super rajstopy. Niegdyś Gatta w dużej mierze dzieki P. Justynie wyrobiła sobie markę i zaczęła być kojarzona z czymś bardziej "exclusive", a tak na dobrą sprawę jakość pozostawiała wiele do życzenia. Teraz gdy powoli marka traci dawny splendor (wiele klientek zawiodło się na ich rajstopach, pojawiły sie tańsze i lepsze, lub nie gorsze, pojawiły się inne marki również zagraniczne) próbują odzyskać pozycje starym znanym sposobem. Panię Justyne uwielbiam i strasznie mi się ona podoba jako kobieta - prawdziwa dama, do tego inteligentna i utalentowana, ale Gatta to zawsze będzie dla mnie przerost formy nad treścią, przereklamowane i tyle.
0 0
odpowiedź