SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

K2 Media promuje w digitalu nektary Tymbark

Agencja K2 Media w wyniku wygranego przetargu stworzyła kampanię digitalową dla trzech wariantów nektarów do pica Tymbark (Maspex Wadowice) - czarna porzeczka, czarna porzeczka z bananem oraz czarna porzeczka z mango.

 

Kampania digitalowa nektarów Tymbark bazuje na humorystycznych, rysunkowych kreacjach owoców porzeczki, banana i mango. Grafiki odzwierciedlają promowane smaki i pokazują, że wspieranie zdrowia i wigoru jest bardzo proste.

K2 Media odpowiada za kreację i egzekucję zaplanowanych działań. Współpraca, będąca wynikiem przetargu, ma charakter projektowy. Zakupem mediów w kampanii zajmuje się dom mediowy Mindshare.

Do końca sierpnia trwała kampania 360 stopni Tymbarku, w ramach której przygotowano aplikację FunBot, bazującą na sztucznej inteligencji. Projekt zrealizowała agencja Gong.

Dołącz do dyskusji: K2 Media promuje w digitalu nektary Tymbark

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl