SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

K2 odświeżyło logo

Marka kosmetyków samochodowych K2 odświeżyła swój logotyp. Zmiana wiąże się z repozycjonowaniem brandu.

Kontrolowana przez firmę Melle marka kosmetyków samochodowych K2 zmieniła swoją identyfikację wizualną. Odświeżone logo z hasłem "Auto jak nowe" znajduje się na opakowaniach wszystkich produktów tego brandu.

k2

- Chcemy pokazać, że rozwijamy się i otwieramy na nową wiedzę - uzasadnia Magdalena Kwiatkiewicz, specjalista ds. marketingu w Melle. Zmiana logotypu wiąże się również z pracami nad repozycjonowaniem marki.

  • Więcej informacji:
  • K2

Dołącz do dyskusji: K2 odświeżyło logo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl