Kacper Gilarowski: z Mediacomu do K2 Precise
Do zespołu agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise dołączył Kacper Gilarowski. Objął nowe stanowisko e-commerce expert.
Stanowisko Kacpra Gilarowskiego utworzono w ramach rozbudowy zespołu obsługującego klientów z branży e-commerce w K2 Precise.
Do agencji Gilarowski przeszedł z MediaCom, gdzie jako e-commerce growth manager odpowiadał przede wszystkim za obsługę P&G. Do jego zadań należało budowanie oraz egzekucja strategii e-commerce dla takich marek: Oral-B, Pampers, Gillette & Venus, Fairy, Ariel, Vizir czy Always. Zakres prowadzonych przez niego działań obejmował terytorium Polski oraz całego regionu CE, ze szczególnym uwzględnieniem Ukrainy, Czech oraz Węgier.
Kacper Gilarowski posiada także duże doświadczenie w realizacji kampanii performance marketingowych, retargetingowych oraz marketing automation. We współpracy z działami ekonometrycznymi dla międzynarodowych korporacji, koordynował wdrożenia Google Analytics, przeprowadzał projekty oparte na modelowaniu mix marketingowym oraz zarządzał procesami integracji narzędziowej.
Dołącz do dyskusji: Kacper Gilarowski: z Mediacomu do K2 Precise