Kampania Bryza-Oxi firmy Reckitt Benckiser
Pod koniec czerwca ruszyła kampania reklamowa nowego proszku Bryza-Oxi, która potrwa do połowy grudnia tego roku
„Problem plam znika sam” to hasło podkreślające skuteczność działania nowej Bryzy Oxi, która została teraz wzbogacona o aktywny tlen. Dzięki niemu nawet najbardziej uciążliwe plamy znikają w okamgnieniu. Głównym celem kampanii jest poinformowanie o wprowadzeniu na rynek nowego rodzaju proszku Bryza – Bryza Oxi.
W spocie „Chór” psotne amorki brudzą szaty anielskich chórzystów atramentem, winem i sokiem. Problem plam natychmiast rozwiązuje dyrygujący chórem archanioł, który błyskawicznie usuwa plamy za pomocą proszku Bryza Oxi. Pomysł kreatywny spotu jest kontynuacją poprzedniej kampanii komunikacyjnej Bryzy, której akcja rozgrywała się w niebie. Niebiańska biel będzie się odtąd kojarzyła z nowym proszkiem Bryza Oxi koncernu Reckitt Benckiser.
Reklama jest emitowana w TVN, Polsacie, MTV, Reality TV, Club, Discovery, Planete. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Media Edge:CIA.
Dołącz do dyskusji: Kampania Bryza-Oxi firmy Reckitt Benckiser