Kampania Citroena
Na koniec roku Citroen przygotował prezent dla swoich Klientów w postaci specjalnej oferty cenowej na zakup Citroena C3, Xsary, Xsary Picasso, Citroena C5 i Citroena Berlingo. Już od listopada klienci planujący zakup jednego z modeli objętych promocją mogą je kupić po wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
Kreacja opierała się na zakomunikowaniu, że jest to najlepsza oferta promocyjna tego roku, której nie można przeoczyć. W tym celu wykorzystano spot telewizyjny w którym dowcipnie przekazano komunikat, że teraz nie można przegapić swojej szansy jak kosmonauta z reklamy, który spóźnia się na odlot rakiety. Teraz taką wyjątkową szansę daje oferta Citroena, który stare ceny wysłał w kosmos a proponuje nowe, wyjątkowo atrakcyjne.
Reklamie telewizyjnej towarzyszyła reklama prasowa w której część wizualną zajmowała startująca rakieta, wspierał ją slogan "Stare ceny wysłaliśmy w kosmos".
Kampanię zamyka w spójną komunikacyjną całość reklama radiowa, w której przy dźwiękach startującej rakiety oraz charakterystycznej muzyki ze spotu telewizyjnego została zakomunikowana oferta promocyjna.
W kampanii która potrwa od 3 listopada do 5 grudnia br. wykorzystano prasę ogólnopolską (Fakt, Gazeta Wyborcza, Gazeta Prawna, Newsweek, Polityka, Super Express, Tele Tydzień, Wprost); prasę lokalną, radio i telewizję.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się Brand & Media OMD Poland. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe.
Dołącz do dyskusji: Kampania Citroena