Kampania Clear Channel Poland
"City Young trafia prosto w Twój target! Target 15-24!"
Pod hasłem rozpoczęła się kampania launchowa nowego produktu outdoorowego firmy Clear Channel Poland - sieci dedykowanej młodzieży City Young.
Grupę docelową kampanii stanowią reklamodawcy szukający skutecznych sposobów dotarcia do specyficznej grupy docelowej jaką stanowią młodzi ludzie. Są to przede wszystkim pracownicy działów marketingu firm mających w swojej ofercie produkty i usługi kierowane do młodych ludzi w wieku 15-24 lat, przedstawiciele domów mediowych oraz agencji reklamowych.
Kreację przygotowała agencja reklamowa ID. Planowaniem i zakupem mediów firma Clear Channel Poland zajęła się we własnym zakresie.
Kampania rozpoczęła się 7 lutego i potrwa do marca. Wykorzystano w niej branżowe serwisy internetowe, prasę branżową oraz działania z zakresu direct marketingu.
Sieć dedykowana młodzieży City Young to nowe rozwiązanie w zakresie przygotowania kampanii reklamy zewnętrznej. W skład sieci weszło 550 powierzchni citylightów Clear Channel Poland wyselekcjonowanych przez Acxiom Polska w oparciu o czytelne kryteria, w 8 głównych aglomeracjach Polski. Sieć dedykowana młodzieży City Young dostępna jest w sprzedaży od marca br.
Dołącz do dyskusji: Kampania Clear Channel Poland