Kampania 'do zobaczenia w ipla!' w internecie
Agencja interaktywna Hypermedia (Isobar) jest odpowiedzialna za całość działań reklamowych związanych z kampanią promocyjną ipla - interaktywnej platformy rozrywkowej, która łączy funkcje plejera z komunikatorem, należącej do spółki Redefine.
- Udostępniliśmy wersję 1.0 aplikacji ipla oraz zbudowaliśmy obszerną bazę multimediów. Teraz koncentrujemy się na budowaniu świadomości marki ipla wśród internautów i korzyści z nią związanych, w tym bogatej oferty programowej i interaktywności. Wielu internautów nie zdawało sobie sprawy, że z tego rozwiązania można korzystać całkowicie bezpłatnie, legalnie i bezpiecznie. Ta kampania ma to zmienić i zachęcić do sięgnięcia po nowe możliwości - mówi Teresa Wierzbowska, szef działu marketingu i PR, w firmie Redefine.
W kampanii reklamowej, która przebiega pod hasłem: "do zobaczenia w ipla!", wykorzystano formaty, które pozwalają na interakcję z użytkownikiem. - Internauta już z poziomu kreacji ma możliwość zapoznania się z kontentem oferowanym przez platformę ipla - mówi Michał Kidała, interactive media manager w agencji Hypermedia. Do tych form należą m. in. video Cube, czy doubelebillboard FX. Większość formatów wykorzystuje streaming video - dodaje.
Hypermedia odpowiada także za dobór mediów. W mediaplanie uwzględniono takie portale jak Onet.pl, Nasza-Klasa.pl, Pudelek.pl.,Gazeta.pl, serwisy sieci Adnet (pakiet zasięgowy), ARBOmedia.
Działania reklamowe w internecie potrwają do połowy stycznia 2009 roku.
Dołącz do dyskusji: Kampania 'do zobaczenia w ipla!' w internecie