SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania 'do zobaczenia w ipla!' w internecie

Agencja interaktywna Hypermedia (Isobar) jest odpowiedzialna za całość działań reklamowych związanych z kampanią promocyjną ipla - interaktywnej platformy rozrywkowej, która łączy funkcje plejera z komunikatorem, należącej do spółki Redefine.

- Udostępniliśmy wersję 1.0 aplikacji ipla oraz zbudowaliśmy obszerną bazę multimediów. Teraz koncentrujemy się na budowaniu świadomości marki ipla wśród internautów i korzyści z nią związanych, w tym bogatej oferty programowej i interaktywności. Wielu internautów nie zdawało sobie sprawy, że z tego rozwiązania można korzystać całkowicie bezpłatnie, legalnie i bezpiecznie. Ta kampania ma to zmienić i zachęcić do sięgnięcia po nowe możliwości - mówi Teresa Wierzbowska, szef działu marketingu i PR, w firmie Redefine.

W kampanii reklamowej, która przebiega pod hasłem: "do zobaczenia w ipla!", wykorzystano formaty, które pozwalają na interakcję z użytkownikiem. - Internauta już z poziomu kreacji ma możliwość zapoznania się z kontentem oferowanym przez platformę ipla - mówi Michał Kidała, interactive media manager w agencji Hypermedia. Do tych form należą m. in. video Cube, czy doubelebillboard FX. Większość formatów wykorzystuje streaming video - dodaje.

Hypermedia odpowiada także za dobór mediów. W mediaplanie uwzględniono takie portale jak Onet.pl, Nasza-Klasa.pl, Pudelek.pl.,Gazeta.pl, serwisy sieci Adnet (pakiet zasięgowy), ARBOmedia.

Działania reklamowe w internecie potrwają do połowy stycznia 2009 roku.

  • Więcej informacji:
  • Ipla!

Dołącz do dyskusji: Kampania 'do zobaczenia w ipla!' w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl