SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Internet Explorer 8 w wakacyjnej odsłonie

Startuje wakacyjna odsłona kampanii reklamowej Internet Explorer 8. Akcję pod hasłem „Surfuj bezpiecznie” przygotowały agencja reklamowa Wunderman i dom mediowy Universal McCann.

Rozpoczynający się właśnie wakacyjny etap kampanii reklamowej Internet Explorer 8 opiera się na sponsoringu cyklu imprez „Ibiza na Maxxxa 2010”, które RMF Maxxx organizuje w klubach w całej Polsce. W ramach współpracy we wszystkich materiałach promujących tę akcję pojawi się logo Internet Explorer 8. Dodatkowo w stacjach należących do sieci RMF Maxxx prowadzone będą działania dotyczące bezpieczeństwa w internecie oraz konkurs z nagrodami ufundowanymi przez Microsoft.

Ponadto w wybranych kurortach nadmorskich pojawią się żółte webkioski z logo Internet Explorer 8, gdzie będzie można bezpłatnie korzystać z sieci, wykorzystując przeglądarkę tej marki. Natomiast przy wjazdach do tych miejscowości będą eksponowane billboardy z wizerunkiem sympatycznego lemura. Takie działania obejmą m.in. Mielno, Międzyzdroje, Władysławowo, Gdańsk i Gdynię.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Wunderman, a za koordynację i działania niestandardowe odpowiada dom mediowy Universal McCann. Przypomnijmy, że pierwsza odsłona kampanii Internet Explorer 8 rozpoczęła się w kwietniu br. (więcej). Miesiąc wcześniej Microsoft, realizując decyzję Komisji Europejskiej, umożliwił użytkownikom systemu operacyjnego Windows wybór przeglądarki internetowej (więcej).
 

Dołącz do dyskusji: Kampania Internet Explorer 8 w wakacyjnej odsłonie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl