Kampania PKO BP w Londynie
PKO BP wykorzystuje rozwiązania typu indoor do zrealizowania kampanii reklamowej kredytów hipotecznych. Jest ona skierowana do Polaków mieszkających i pracujących w Londynie.
W kwietniu ruszyła w Londynie kampania reklamowa kredytów hipotecznych. Ze względu na wąską grupę docelową ograniczającą się do Polaków mieszkających i pracujących w Londynie, kampanię zaplanowano na nośnikach zapewniających precyzyjne dotarcie do tych właśnie osób. Działania reklamowe prowadzone są m.in. na selektywnie wybranych nośnikach indoorowych w biurach rachunkowych, biurach porad prawnych, w kawiarenkach internetowych, w lokalnych oraz sieciowych sklepach z polską żywnością jak również w polskich restauracjach. W sumie jest to około 200 lokalizacji odwiedzanych przez potencjalnych klientów banku. W kampanii użyto różne formaty m.in. plakaty, torby reklamowe, ulotki oraz inne gadżety. Akcja wspierana jest również w prasie polskiej cieszącej się dużą popularnością wśród rodaków przebywających w Anglii. Dodatkowym medium zwiększającym impakt kampanii jest Polskie Radio Londyn PRL 24.
- PKO BP jest pierwszym polskim bankiem, który otworzył swój oddział w Londynie. Po uruchomieniu placówki nadszedł czas na działania reklamowe promujące bank i jego ofertę skierowaną do Polaków żyjących na Wyspach oraz Brytyjczyków, zainteresowanych ofertą kredytów hipotecznych polskiego banku - mówi Bartłomiej Pawlak, nadzorujący pion marketingu PKO BP.
Strategię działań reklamowych przygotował i zlecił dom mediowy ZenithOptimedia. Za przygotowanie i realizację działań na nośnikach indoorowych odpowiadał ARBOmedia Polska.
Dołącz do dyskusji: Kampania PKO BP w Londynie