Kampania Portu Rumia wspiera sezon wyprzedaży
W swojej najnowszej kampanii Port Rumia Centrum Handlowe Auchan informuje klientów o sezonie wyprzedaży.
Pierwsze reklamy pojawiły się na początku lipca. Na terenie Rumii, Redy oraz Gdyni rozwieszono plakaty nawiązujące do wakacyjnego wypoczynku.
Od 14 lipca na antenie radia HIT FM oraz Złote Przeboje będzie można usłyszeć spot reklamowy zbudowany wokół przewodniego hasła galerii "Port pełen skarbów". Publikacje reklam prasowych rozpoczną się 18 lipca na łamach "Gazety Wyborczej Trójmiasto" oraz "Dziennika Bałtyckiego".
Zwieńczeniem kampanii będzie Wielka Noc Wyprzedaży, zaplanowana na 26 lipca. Sklepy galerii przedłużą godziny otwarcia do północy oraz wystartują z dodatkowymi promocjami obowiązującymi jedynie w czasie eventu. Akcję uatrakcyjnią pokazy teatru ognia oraz fajerwerków.
Podobnie jak w przypadku poprzednich kampanii reklamowych Portu Rumia Centrum Handlowego Auchan za kreację odpowiada agencja REDCOMM (dawniej REDBUS). Równolegle z kampanią marketingową prowadzone są działania PR, za które odpowiada Effective Public Relations.
Port Rumia Centrum Handlowe Auchan mieści się przy ul. Grunwaldzkiej 108 w Rumi. Jest największą galerią handlową w regionie Małego Trójmiasta Kaszubskiego. Znajduje się w niej blisko 100 butików, liczne restauracje oraz punkty usługowe.
Dołącz do dyskusji: Kampania Portu Rumia wspiera sezon wyprzedaży