Rodowicz, Wieniawa, Zawadzka i Orłoś w kampanii o przekazanie podatku na rzecz Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym (wideo)
Ruszyła kampania apelująca o przekazanie 1 proc. podatku na rzecz Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym - ECHO, którą promują m.in. Maryla Rodowicz, Szymon Majewski, Margaret, Julia Wieniawa, Viki Gabor, Michał Piróg, Marcin Maciejczak, Marcelina Zawadzka i Maciej Orłoś. Organizatorem akcji jest 4Fun we współpracy z platformą TikTok.
Ambasadorzy akcji uwrażliwiają odbiorców na świat głuchych i niedosłyszących dzieci, migając w Polskim Języku Migowym „Kocham muzykę”. Patronat honorowy nad projektem objął Instytut Głuchoniemych im. Jakuba Falkowskiego w Warszawie.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W ramach akcji promocyjnej został stworzony szereg spotów z zaangażowanymi w akcję ambasadorami oraz landing page kampanii jakochammuzyke.pl.
Udział w projekcie wzięli: Maryla Rodowicz, Szymon Majewski, Margaret, Julia Wieniawa, Viki Gabor, Michał Piróg,Lanberry, Olga Frycz, Przemysław Saleta, Gromee, Anna Czartoryska-Niemczycka, Łukasz Golec, Paweł Golec, Grzegorz Skawiński, Kamil Sipowicz, Zuzanna Jabłońska, Nick Sinckler, Michał Szczygieł, Marcin Maciejczak, Marcelina Zawadzka, Maciej Orłoś, Krzysztof Wieszczek, Honorata Skarbek, Elwira Mejk, Carla Fernandes, Anika Dąbrowska, Alicja Szemplińska, Adam Adamonis, Marta Gałuszewska, Lara Gessler, Majka Jeżowska, Ada Fijał, Tomasz Lubert, Podziarany Tata, Małgorzata Kosik, Siostry Wajs & Stonoga, Darek Mata Bobi, Michalina Grzesiak, Matka nieidealna, Adam Kubera, Olga Bołądź, Cyber Marian, Radosław Majdan, Agnieszka Włodarczyk, Piotr Kupicha, Krzysztof Skiba, C-bool, Antek Smykiewicz, Krystian Ziętkowski, Maria Jeleniewska, Filip Zabielski, Urszula Woźniak, Mrs.lillyy, Ewa Zawada, Lena Kociszewska, Sebastian Kowalczyk, Ciapur, Inga Madejczyk i Klaudia Bieszcz.
TikTok partnerem akcji
Projekt wsparł TikTok, czołowa platforma krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Na platformie został zorganizowany challenge zachęcający użytkowników do „zamigania” w Polskim Języku Migowym „Kocham muzykę”.
- Muzyka tworzy naszą platformę i jest jej kluczową częścią. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć projekt, który przyczyni się do tego, że dzieci, które do tej pory nie mogły usłyszeć muzyki, poznają jej dźwięki. TikTok to niesamowita przestrzeń, którą tworzy wspierająca się społeczność - komentuje Rafał Drzewiecki, szef marketingu TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Kampanię można zobaczyć również w przestrzeni miejskiej na nośnikach OOH firmy Screen Network. Partnerami akcji są serwisy naEkranie.pl oraz Cupsell.pl.
Za przygotowanie koncepcji kreatywnej, realizację kampanii oraz emisję na kanałach 4Fun Kids, 4Fun Dance oraz 4Fun.TV odpowiada 4Fun.
- Od pierwszej chwili gdy narodził się pomysł aby wyświetlać na antenie 4Fun Kids teledyski dla dzieci połączone z tłumaczeniem na język migowy byliśmy przekonani, że robimy coś dobrego. Cieszę się niezmiernie, że skromny z początku pomysł przerodził się w tak ważną społecznie akcję. W końcu jak śpiewa Majka Jeżowska (nomen omen wspierająca nasze działania) „wszystkie dzieci nasze są” - mówi Mateusz Górecki, szef 4Fun.
Fundacja ECHO wspiera, pomaga i rehabilituje dzieci niedosłyszące od 25 lat. Fundację założyli rodzice dzieci niesłyszących oraz specjaliści. W tej chwili pod opieką mają ponad 1500 podopiecznych z całej Polski. Z codziennej rehabilitacji korzysta 500 osób.
Dołącz do dyskusji: Rodowicz, Wieniawa, Zawadzka i Orłoś w kampanii o przekazanie podatku na rzecz Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym (wideo)