Kampania reklamowa marki Flerynka
W ramach realizowanej strategii komunikacyjnej dla Hiestand Polska Sp. z o.o. agencja Oxygen Interactive Communications przygotowała kampanię reklamową dla nowopowstałej marki Flerynka
Kampania ta jest wynikiem wieloetapowych prac badawczych określających docelowy model marki Flerynka.
Wiosną 2001 roku Hiestand Polska Sp. z o.o. kupiła 100% akcji francuskiej sieci sklepów/kawiarni Fleury Michon Pologne S.A. z siedzibą w Krakowie z prawem do korzystania ze znaku towarowego Fleury Mchon na terenie Polski do listopada 2003. Sieć składa się z 41-u własnych i 5-u franchisingowych sklepów usytuowanych w centrach miast oraz w galeriach handlowych hipermarketów (m.in. Geant, Makro Cash & Carry, Real, Tesco, Ahold)
W wyniku przeprowadzonych prac badawczych i analitycznych (Badania konsumenckie składały się z 4 etapów badań których realizacja trwała ponad 7 miesięcy) agencja Oxygen Interactive Communications opracowała pełen model marki (pozycjonowanie, opis grup celowych, obietnica, uwiarygodnienie, główny przekaz), jak również przygotowała pełną identyfikację wizualną wraz z nazwą oraz logo. Realizacją badań zajął się dom badawczy IQS and Quant Group.
Zamierzeniem docelowym Klienta było przeprowadzenie procesu rebrandingu punktów sprzedaży - występujących do listopada 2003 pod znakiem Fleury Michon. W drugim etapie zakładana była realizacja kampanii reklamowej. Obecnie wszystkie punkty sprzedaży posiadają nowe logo oraz nową wizualizację oddające kluczowe atrybuty nowej marki Flerynka.
Flerynka to sieć nowych punktów sprzedaży produktów gotowych do spożycia na miejscu i na wynos, zlokalizowanych w głównych centrach handlowych oraz centrach niektórych miast w Polsce. Sieć posiada trzy kategorie asortymentowe:
Klienci, tych punktów mogą również kupić tutaj wybrane produkty oferowane przez partnerów biznesowych Flerynki: Nestlé, Schöller, Pepsi-Cola.
Jednym z głównych celów kampanii reklamowej jest budowa świadomości nowej marki na rynku, marki skierowanej do osób ceniących rzeczy smaczne i naturalne, stanowiące źródło przyjemności.
Nowa marka cechuje się bogactwem smacznych, pachnących oraz świeżych wypieków, których pełnia smaków kusi i zadowala zmysły, dając chwile prawdziwego relaksu. Motywem przewodnim kampanii jest hasło: Ciesz się pełnią smaku.
Rozpoczęta 15 kwietnia kampania realizowana jest w mediach ogólnopolskich (outdoor, radio lokalne oraz sieci radiowe w sklepach). Dodatkowym wzmocnieniem kampanii będą akcje samplingowe prowadzone w bezpośrednim otoczeniu Flerynki. Planowaniem i kupowaniem mediów zajął się Starlink.
Kampania reklamowa została poprzedzona cyklem spotkań z pracownikami sieci Hiestand oraz partnerami handlowymi firmy Hiestand podczas, których zostały przedstawione wnioski z badań oraz charakterystyka nowej marki wraz z jej pozycjonowaniem.
Założenia merytoryczne do prac związanych z przyszłym pozycjonowaniem nowej marki i przygotowaniem rebrandingu opracowała Pani Renata Stachoń - Dyrektor Marketingu z ramienia firmy Hiestand wspólnie z Luca Miggiano - Senior Vice President Marketing & Sales Hiestand Holding.
Ze strony agencji prace analityczno-startegiczne prowadził Rafał Lisik i Sylwester Bizacki, prace kreatywne prowadzone były pod okiem Piotra Krochmalskiego, Grzegorza Maja oraz Emila Kowalika.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa marki Flerynka