Kampania reklamowa wspiera konkurs Siemensa
11 lipca br. na zlecenie spółki Siemens ruszyła kampania reklamowa promująca organizowany w sieci Era konkurs dla nabywców telefonu komórkowego Siemens M65 lub zestawu M65 wraz z uchwytem rowerowym Bike-o-Meter.
Media plan przewiduje wykorzystanie prasy drukowanej, radia oraz Internetu. W miejscowościach nadmorskich zorganizowane zostaną dodatkowo akcje promocyjne zachęcające do zakupu i udziału w konkursie. W placówkach handlowych sieci Era dostępne będą ulotki związane z organizowaną akcją. Kampania potrwa do 15 sierpnia br.
Promowany konkurs przeznaczony jest dla klientów sieci Era, którzy po zakupie telefonu M65 lub zestawu wyślą na podany numer SMS z własnym tłumaczeniem nazwy Bike-o-Meter. Wśród autorów najciekawszych pomysłów rozlosowanych zostanie dwieście rowerów GIANT. Konkurs potrwa 4 tygodnie, do 15 sierpnia br.
Grupę docelową kampanii oraz konkursu stanowią osoby w wieku 20 - 35 lat. Plan mediowy uwzględnia takie tytuły, jak: "Gazeta Wyborcza" (dodatek sportowy oraz "Co jest grane"), "Fakt", "Newsweek", "Przekrój", "Polityka", "Ozon" oraz "Auto Świat". Na antenie radiowej spoty emitowane będą przez RMF FM, RADIO ZET, Program Trzeci Polskiego Radia oraz Antyradio. Internetowa część kampanii ukaże się na stronach Bike World, BMX, Bike, Extreme Sport, Onet (wortale Adrenalina, Globtroter oraz Wyprawy), Xsport, Sports.pl, Wirtualna Polska (sekcja Sport oraz Turystyka), Vtrip.pl oraz Gazeta.pl (Logo). Banery umieszczone zostaną także w komunikatorach Gadu-Gadu oraz Tlen.pl.
Kreację reklamową przygotowała agencja McCann-Erickson Polska, za opracowanie media planu odpowiedzialna była agencja Media Direction OMD. Nad formalną stroną promowanego konkursu czuwa agencja reklamowa Motive.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa wspiera konkurs Siemensa