SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania społeczna marki Chio

Wczoraj rozpoczęła się kampania społeczna marki Chio pod hasłem 'Legalna muza'.

Celem akcji jest promowanie wśród młodzieży słuchania oraz pozyskiwania muzyki w legalny sposób. W ramach kampanii w Radiostacji odbędzie się konkurs muzyczny,
za pośrednictwem którego Chio Chips rozda aż 4 tys. płyt słuchaczom radia. Zwycięzcy konkursu otrzymają specjalne kody umożliwiające pobranie za darmo i zupełnie leganie muzyki z internetu. Za doradztwo strategiczne i działania public relations odpowiada Impress Art PR & Lobbying. 

Zadanie słuchaczy polega na odgadnięciu tytułu utworu lub nazwiska autora, którego fragment pojawi się na antenie i przysłaniu SMS-em prawidłowej odpowiedzi. Każdy zwycięzca otrzyma kody dostępu do 800 tys. nagrań różnych wykonawców, dzięki czemu będzie mógł skomponować płytę z dowolnie wybranymi tworami.

Muzyka, to ważny element w życiu młodych ludzi. Poprzez kampanię chcemy wyrabiać w nich nawyk korzystania z legalnych utworów, a tym samym budować zaufanie do marki Chio Chips, która zajmuje drugą pozycję na polskim rynku pod względem rozpoznawalności  w segmencie przekąsek – powiedziała Marzena Dąbrowska, Dyrektor ds. Public Relations, Polsnack Sp. z o.o.

Do udziału w kampanii Chio Chips zachęcać będzie słuchaczy poprzez spoty reklamowe i liczne wejścia antenowe Dj’ów . Kampania potrwa do końca kwietnia br.

Dołącz do dyskusji: Kampania społeczna marki Chio

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl