Kanał TNT „wchodzi do akcji” (wideo)
Pod hasłem „Wchodzimy do akcji” rozpoczęła się miesięczna kampania reklamowa promująca start kanału filmowego TNT, który 6 października br. zastąpił TCM. Działania przygotowały agencje FCB Warsaw, Biuro Podróży Reklamy i MediaOn.
Kampania obejmuje telewizję (stacje TVP, kanały tematyczne Polsatu, kanały Tunera), internet (m.in. Wp.pl, Facebook, YouTube) oraz outdoor. Towarzyszą jej niestandardowe działania. 6 października br. przy centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie na wszystkich chętnych czekał bezpłatny Escape Room zainspirowany własną produkcją serialową TNT - „Ostatni okręt”. Relację z tego wydarzenia można oglądać było na żywo za pośrednictwem kanału YouTube oraz fanpage’a TNT na Facebooku.
Kreacje, nawiązujące do emocji świata filmowego i serialowego, przygotowała agencja FCB Warsaw, media zaplanował dom mediowy MediaOn. Za działania niestandardowe odpowiadała agencja Biuro Podróży Reklamy.
Kanał TNT nadaje od 6 października br. w miejsce TCM. W jego ofercie są filmy fabularne oraz seriale produkcje TNT, na początek „Ostatni okręt” i „Z premedytacją” (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Kanał TNT „wchodzi do akcji” (wideo)