SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kantar rozszerza zasięg swoich usług pomiarowych o YouTube

Firma badawcza Kantar rozszerzyła zakres swoich usług pomiarowych o YouTube wraz z telewizją i innymi znanymi kanałami medialnymi. Dzięki temu marketerzy mogą teraz mierzyć skuteczność kampanii reklamowych w YouTube.

Wprowadzona przez Kantar aktualizacja pozwala Kanatrowi na włączenie danych kampanii reklamodawców w YouTube do istniejących wskaźników marki, aby uzyskać pełniejszy obraz komercyjnego wpływu na wszystkich urządzeniach i platformach.

Zgodność z narzędziem pomiarowym Brand Lift Insights firmy Kantar ma sprawić, że serwis YouTube pojawi się w bazie danych zawierającej ponad 28 000 kampanii cyfrowych i 1100 kampanii CrossMedia.

Will Bordelon, dyrektor generalny Kantar na Amerykę Północną, powiedział: - Ten nowy zestaw funkcji danych umożliwi firmie Kantar lepszą obsługę reklamodawców w miarę wzrostu zapotrzebowania na bardziej wnikliwe i kompleksowe pomiary skuteczności reklam między wydawcami. Reklamodawcy mają większe możliwości niż kiedykolwiek dzięki temu poziomowi wglądu, co pozwala im lepiej uzasadniać swoje budżety reklamowe za pomocą sprawdzonych zewnętrznych metod pomiaru skuteczności i rozwiązań bez plików cookie.

W zeszłym roku Kantar ogłosił, że przeprowadza migrację do Google Ads Data Hub w chmurze, aby zapewnić spersonalizowaną, ukierunkowaną na prywatność analizę kampanii Google, w tym YouTube.

Dołącz do dyskusji: Kantar rozszerza zasięg swoich usług pomiarowych o YouTube

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl