SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Katarzyna Kieli: Stawiamy na lokalny content - bliski widzom, odzwierciedlający ich świat

- Grupa Discovery stawia na lokalny content, który jest „bliski widzom i odzwierciedla ich świat” -  stwierdziła Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA podczas Impact'21.

Katarzyna Kieli, prezes Discovery w regionie EMEA Katarzyna Kieli, prezes Discovery w regionie EMEA

Podczas wiosennej edycji konferencji Impact’21 jednym z gości debat dotyczących konkurencyjności polskich firm była prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA Kasia Kieli. Stwierdziła, że „Discovery jest szczególną firmą, ponieważ jest drugim największym nadawcą telewizyjnym w Europie, ale ma inną strategię niż wielcy, globalni gracze”.

Zaznaczyła, że TVN Grupa Discovery stawia na lokalny content, który jest „bliski widzom i odzwierciedla ich świat”. Dodała, że najlepszym przykładem, który potwierdza tę tezę jest Player.pl i treści, jakie pojawiają się w serwisie – te najchętniej oglądane są produkcjami pochodzącymi z Polski.

- Stawiamy na lokalny kontent, który jest bliski widzom, odzwierciedla ich emocje i świat, kontent amerykański jest tylko dodatkiem. Najlepszym dowodem tego jest player.pl, gdzie najchętniej oglądane produkcje są z Polski, 100 proc. najchętniej oglądanych produkcji jest wyprodukowanych tutaj, w Polsce. Dla przykładu: inwestujemy więcej w produkcje polskie niż w 2017 roku i chociażby na poziomie seriali fabularnych, takich jak "Chyłka". Według badania JustWatch była to najchętniej oglądana produkcja w serwisach streamingowych na polskim rynku, wyprzedzając międzynarodowy hit "Gambit Królowej" - zaznaczyła Katarzyna Kieli. - Mamy przykład naszych produkcji, które znalazły się na Netflixie, np. produkcja TVN "365 dni", która była jednym z hitów na tej platformie - dodała.

Discovery nastawione na treści w segmencie reality

Katarzyna Kieli podkreśliła, że jej zdaniem żyjemy obecnie w „erze wideo”, a polskie produkcje mogą osiągnąć sukces także na zagranicznym rynku. - Eksperymentujemy z contentem - od początku roku wystartowaliśmy z globalną platformą Discovery +, która jest komplementarną platformą do wielkich platform światowych, jak Netflix czy Disney. My funkcjonujemy na zupełnym rynku gatunku telewizyjnego czy contentowego. Wszyscy ścigają się w jednym gatunku filmowym - w serialach fabularnych. Discovery+ jest zdecydowanie nastawiony na content reality, czy inaczej mówiąc: real-life entertainment - objaśniła.

Gośćmi panelu "Cyfrowa przyszłość polskich firm: jak konkurować z globalnymi graczami?" był także prezes InPostu Rafał Brzoska, Krzysztof Krawczyk z CVC Capital Partners oraz prezes Asseco Poland Adam Góral.

Wydarzenie Impact’21 odbywa się 12 i 13 maja w formule online. Na trzech scenach live rozmawiają liderzy w poszczególnych sektorach gospodarki, a dyskusje w tym roku skupiają się głównie na transformacji cyfrowej w każdym z obszarów biznesu, związanymi z pandemią COVID-19 i koniecznością pracy, prowadzenia procesów i rozwiązywania problemów przez internet.

Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w kwietniu br. przeglądarkową wersję Player.pl (TVN Grupa Discovery) śledziło 3,68 mln użytkowników, miał 12,6 proc. zasięgu.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Kieli: Stawiamy na lokalny content - bliski widzom, odzwierciedlający ich świat

35 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz_wymagający
Totalny odlot......
0 0
odpowiedź
User
tor
Dlatego robimy programy na Zanzibarze i w Grecji
0 0
odpowiedź
User
Bliker
Synteza: DISCOVERY to takie ŻYCIE NA GORĄCO udające VOGUE. W takim świecie " literat" Remigiusz Mróz może mrozić " ambitnego " widza swoimi wizjami dramaturgicznymi a grube miliony w portfelu Amerykanów pomogą mu zrobić WRAŻENIE CZEGOŚ/ KOGOŚ WARTOŚCIOWEGO. Pani KATARZYNO proszę przyjąć uprzejme słowa krytyki: TO WY LATACIE ZA WIDZEM HOTELU PARADAJS A NIE ON ZA WAMI. Chcecie tego widza odwiedzać w jego domu, bo do swojego nigdy byście go nie zaprosili. Ja też z resztą i inni czytający ten post podobnie. Ale dopóki nie sprzedacie Obaytkowi TVN24 to mówcie sobie jacy jesteście światowi, bo tylko dla tego może być to jeszcze do obrony. Ale jak sprzedacie to wyjdzie z was ta cała UKRYTA PRAWDA.
0 0
odpowiedź