SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kathryn Hahn reklamuje samochody Chrysler

Aktora Kathryn Hahn została twarzą kampanii reklamowej minivanów Chrysler Pacifica i Pacifica Hybrid. Hasło akcji brzmi "No Matter How You Parent: Pacifica".

Kathryn Hahn wciela się w reklamach w dwie matki reprezentujące różne style rodzicielstwa. Chrysler podkreśla, że niezależnie od tego, jakim typem rodzica jesteś, możesz przewozić swoje pociechy elektrycznym minivanem Chrysler Pacifica - teraz dostępnych także w wersji z silnikiem hybrydowym.

Kampania o zasięgu międzynarodowym rozpocznie się w telewizji 17 lutego. Obejmie także digital, YouTube oraz kanały w mediach społecznościowych Chryslera (Facebook, Twitter, Instagram).

W kampanię zaangażowany jest także mąż Kathryn Hahn, aktor i scenarzysta Ethan Sandler. Marketer nie podaje, z jakimi agencjami współpracował przy tworzeniu kampanii.

Kathryn Hahn współpracuje z marką Chrysler od 2018 roku.

Dołącz do dyskusji: Kathryn Hahn reklamuje samochody Chrysler

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl