„Każde ubranie ma swoją historię” - VIVE Profit reklamuje odzież używaną
W prasie, internecie i na outdoorze zaczęła się kampania reklamowa sklepów z odzieżą używaną VIVE Profit. Kampanię - prowadzoną pod hasłem „Każde ubranie ma swoją historię, dopisz jej ciąg dalszy” - we własnym zakresie przygotowało i realizuje biuro obsługi marketingowej VIVE Group.
W reklamach prezentowanych jest kilka ubrań charakterystycznych dla różnych mód i sytuacji: ramoneska, czarna minisukienka, prochowiec, dżinsy i kurtka militarna. Opatrzone są sloganami podkreślającymi ich dawną popularność oraz hasłem głównym kampanii: „Każde ubranie ma swoją historię, dopisz jej ciąg dalszy”.
Akcja ma na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku branży odzieży używanej, zwiększenie rozpoznawalności sklepów VIVE Profit oraz wzbudzenie zainteresowania ich ofertą.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Kampania zaczęła się 29 maja i potrwa do końca czerwca. Jest prowadzona w prasie (m.in. w dziennikach „Gazeta Wyborcza”, „Fakt”, „Echo Dnia”, tygodnikach opinii „Newsweek” i „Wprost”, magazynach, kobiecych „Viva!”, „Gala”, „Grazia” „Avanti” i miesięczniku „Media i marketing”), internecie (Onet.pl - sekcje uroda, moda, ślub, dziecko i partnerstwo, Plejada.pl, Rodziceradza.pl, Smak.pl, Fakt.pl - sekcje gwiazdy, styl i kobieta, Prezentyizyczenia.pl)
Za strategię, kreację i realizację kampanii (m.in. planowanie i zakup mediów do niej) odpowiada biuro obsługi marketingowej VIVE Group.
Dołącz do dyskusji: „Każde ubranie ma swoją historię” - VIVE Profit reklamuje odzież używaną