Kielce zapraszają na weekend
15 sierpnia ruszy ogólnopolska kampania billboardowa promująca Kielce. Akcja outdoorowa jest główną nagrodą w konkursie Złote Formaty w ramach zorganizowanego przez Ströer Out-of-Home Media II Festiwalu Promocji Miast i Regionów.
Dwutygodniowa kampania o wartości 100 tys. zł będzie prowadzona na 300 billboardach grupy Ströer w pięciu miastach: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Lublinie i Katowicach. Celem promocji jest zachęcenie mieszkańców dużych miast, młodzieży, studentów i wszystkich zainteresowanych do odwiedzenia Kielc.
Autorami kreacji są: fotograf Krzysztof Pęczalski i projektant Michał Obiedziński.
Kampania stanowi główną nagrodę w konkursie Złote Formaty w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów, organizowanego przez Ströer Out-of-Home Media, firmę reklamy zewnętrznej. Do tegorocznej edycji konkursu, która zakończyła się 22 kwietnia 2008 r. Kielce zgłosiły stronę www.itv.kielce.eu, której projekt zwyciężył w kategorii Strona Internetowa. Kielce pokonały Giżycko i Starogard Gdański, które zajęły odpowiednio II i III miejsce. Łącznie w tegorocznym konkursie Złote Formaty 103 miasta zgłosiły 213 projektów, które realizowały cele promocyjne miast lub regionów i służyły budowaniu ich pozytywnego wizerunku.
Dołącz do dyskusji: Kielce zapraszają na weekend