Kinga Pienińska z kampanią charytatywną „Woda, która pomaga", w spotach Anna i Robert Lewandowscy (wideo)
Marka wody mineralnej Kinga Pienińska rozpoczęła kampanię charytatywną pod hasłem „Woda, która pomaga". Firma przeznaczy 5 proc. ze sprzedaży wybranych produktów - oznaczonych logo akcji - na wsparcie szpitali dziecięcych w Polsce.
W ramach akcji „Woda, która pomaga" Kinga Pienińska wesprze Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie i Wojewódzki Szpital Dziecięcy w Bydgoszczy.
- Obecnie przebywa u nas ponad 400 małych pacjentów. Rocznie przeprowadzamy około 7000 zabiegów ratujących ich zdrowie i życie. Wsparcie, jakie możemy uzyskać dzięki kampanii „Woda, która Pomaga" uzupełni budżet, który możemy przeznaczyć na obszary związane bezpośrednio z leczeniem naszych podopiecznych, np. na zakupy aparatury medycznej - opowiada prof. Krzysztof Fyderek, dyrektor Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
Akcja „Woda, która pomaga” jest zaplanowana na trzy lata. Będą jej towarzyszyć liczne działania wspierające – edukacyjne i medialne.
Dołącz do dyskusji: Kinga Pienińska z kampanią charytatywną „Woda, która pomaga", w spotach Anna i Robert Lewandowscy (wideo)
10 litrów wody dziennie! Przecież to zniszczy Ci nerki! Ponadto Żywiec Zdrój to nie woda mineralna, a źródlana!