Klaudia Jamróz influencer marketing managerem w Labcon
Klaudia Jamróz awansowała na stanowisko influencer marketing managera w należącej do Group One agencji digitalowej Labcon. Będzie rozwijać zespół influencer marketingu.
Jamróz w nowej roli skupi się na rozwoju portfolio klientów i zarządzaniu kilkuosobowym zespołem specjalistów.
Od 2017 roku
Z agencją Labcon związana jest od początku jej powstania w 2017 roku, gdzie w roli senior content & influencer marketing specialist dbała o dobór influencerów, tworzenie koncepcji kampanii czy koordynację i kontakt pomiędzy influencerem a marką.
Zdobywała doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i w Multi Channel Network jako influencer manager. Do Labconu przeszła z Mediakraft, gdzie obejmowała stanowisko project managera. Ukończyła Dziennikarstwo i Medioznawstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Pracowała dla takich marek jak L'Oreal, Coty, Disney, Castrol, BBC, Hochland, Remington, Avene, Jaguar.
Labcon obsługuje w zakresie influencer marketingu klientów należących do spółek Group One m.in. Hochland, Adamed czy dermokosmetyki Avene.
.
Dołącz do dyskusji: Klaudia Jamróz influencer marketing managerem w Labcon