KLM Airlines postawiła na lotnisku hologram w ramach akcji "Take-off Tips"
Linie lotnicze KLM stworzyły żywy hologram, służący pasażerom do rozmów w czasie nużącego oczekiwania na lot. To główny element akcji "Take-off Tips", która zachęca pasażerów do wymiany doświadczeń kulturowych.
Hologram stanął na lotnisku w Amsterdami, składa się z dwóch części. Na jednej znajduje się stanowisko dla pasażera, który chce porozmawiać z innymi. Część drugą tworzy zaplecze technologiczne hologramu, który nadaje sygnał z lotnisk w Brazylii i Norwegii. W ten sposób, pasażerowie amsterdamskiego lotniska mogą łączyć się i rozmawiać na żywo z podróżującymi z Oslo i Rio de Janeiro, gdzie stanęły analogiczne stanowiska.
Koncept "Take-off Tips" łączy w sobie elementy klasycznego hologramu oraz skanowania twarzy techniką 3D. Dzięki temu rozmówcy widzą się bardzo dokładnie, a obraz z hologramu jest realistyczny.
Zamysłem twórców kampanii - linii lotniczych KLM Airlines - było inspirowanie podróżnych do wymiany kulturowych rad i spostrzeżeń, których nie opisują tradycyjne przewodniki.
- Wielu podróżnych nudzi się w oczekiwaniu na lot. Dzięki "Take-off Tips" chcemy im dać użyteczny, a przy tym niezapominany sposób na zabicie czasu - mówi Ed van Bennekom, creative director z DDB Unlimited, amsterdamskiej agencji odpowiedzialnej za przygotowanie kampanii.
Techniczne wsparcie przedsięwzięciu zapewniła firma Circus Family.
Dołącz do dyskusji: KLM Airlines postawiła na lotnisku hologram w ramach akcji "Take-off Tips"