Kluby fitness CityFit zapraszają do ćwiczeń hasłem „Mamy ze sobą coś wspólnego"
Sieć klubów fitness CityFit rozpoczęła kinową kampanię reklamową pod hasłem „Mamy ze sobą coś wspólnego" .
Na potrzeby działań przygotowano dwa spoty reklamowe, 15-sekundowy teaser oraz 30-sekundowy filmik wizerunkowy. Obok aktorów, wystąpili w nich pracownicy sieci CityFit.
- Naszą nową kampanią chcemy pokazać, że CityFit jest klubem przyjaznym dla każdego. Niezależnie czym zajmujemy się na co dzień, w jakim jesteśmy wieku, jakie mamy cele treningowe - CityFit jest miejscem, które nas łączy - mówi Małgorzata Roszak-Sygocka, dyrektor marketingu CityFit.
Kampania emitowana jest w kinach sieci Multikino i Helios od 11 stycznia.
Za koncept akcji odpowiada dział marketingu CityFit. Realizację spotów powierzono agencji Human Ark.
Dołącz do dyskusji: Kluby fitness CityFit zapraszają do ćwiczeń hasłem „Mamy ze sobą coś wspólnego"