SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Kocham.Nie biję'

Agencja Yapan przygotowała kreację a dom mediowy Equinox zaplanował i kupił media do społecznej kampanii przeciwko przemocy w domu, która przebiega pod hasłem 'Kocham. Nie biję'.

Pomysłodawczynią akcji jest prywatna osoba - Anna Mazepa – Sobiak, młoda mama mieszkająca w Gdańsku, której udało się znaleźć partnerów i sponsora do kampanii.

Na 1000 nośników reklamy zewnętrznej należących do firm AMS, Clear Chanel Poland, Stroer i News Outdoor, udostępnionych bezpłatnie, prezentowana jest wybrana w castingu rodzina z Gdańska. Anna Mazepa – Sobiak za pośrednictwem „Gazety Wyborczej” w Trójmieście, zaprosiła do udziału w castingu rzeczywiste rodziny, które chciały wziąć udział w przedsięwzięciu. Również dzięki informacji w „Gazecie Wyborczej” udało się znaleźć sponsora kampanii - firmę MCSI Group, zajmująca się doradztwem i marketingiem w branży IT. 

   

Kampania rozpoczęła się we wrześniu i potrwa kilka tygodni. Akcja prowadzona jest jednocześnie w Internecie, na stronę http://www.kochamniebije.pl/ można przesyłać zdjęcia szczęśliwych rodzin.

Dołącz do dyskusji: 'Kocham.Nie biję'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl