Škoda w reklamach podkreśla, że „łączy Polaków” (wideo)
Volkswagen Group Polska w nowej kampanii promuje samochody Škoda hasłem „Łączy nas Škoda”. Akcja autorstwa agencji Opcom potrwa do końca listopada.
W połowie września rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa marki Škoda, autorstwa agencji reklamowej Opcom. Kampania przebiega pod hasłem „Łączy nas Škoda”. W spocie lektor w filmie mówi, że Polaków łączy właśnie ta marka samochodów, bo Škoda to najchętniej wybierane w Polsce auto.
Kampania obejmuje działania w telewizji, internecie (m.in. serwisach VoD), kinach, kampanię w prasie, a także materiały POS.
Agencja Opcom odpowiada również za koncepcję kreatywną i produkcję spotu telewizyjnego. Kampania potrwa do końca listopada.
Dołącz do dyskusji: Škoda w reklamach podkreśla, że „łączy Polaków” (wideo)