SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kolej na Żubra” w pierwszej kampanii piwa Żubr po powrocie do PZL (wideo)

Rusza nowa kampania reklamowa piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), z którą po pięciu latach przerwy do obsługi marki wraca agencja PZL na czele z Iwo Zaniewskim i Kotem Przyborą. Oprócz niej przy akcji, prowadzonej pod hasłem „Kolej na Żubra”, pracowały firmy G7, Papaya Films, Juice, Platige Studio, MEC i Q&A Communications.

Nowe reklamy pokazują, jak symbolizujący reklamowane piwo żubr zmusza jadący parowóz do zatrzymania się, żeby kaczka z kaczątkami mogły przejść przez tory. Bohater jest bardziej zdecydowany, nieustępliwy niż w poprzednich spotach - w ostatnim opierał się na nim bal, a we wcześniejszym pokazano historię dowodzącą, że „co dwa Żubry, to nie jeden”.

Jest to pierwsza kampania Żubra po prawie pięcioletniej przerwie przygotowana przez agencję PZL, której Kompania Piwowarska przekazała niedawno ATL-ową obsługę marki, po tym jak agencja straciła obsługę piwa Łomża (dla którego przygotowała serię reklam z łomżingiem).

Ponad 10 lat temu to PZL opracował wizerunek piwa Żubr i format jego komunikacji reklamowej oparty na animowanych spotach pokazujących sceny z żubrem i dwuznaczne hasła odnoszące się również do picia promowanego piwa. W 2010 roku agencja straciła obsługę marki na rzecz Paralotnej, natomiast ostatnie reklamy zostały przygotowane przez agencje IQ Marketing, Walk Creative i G7.

- Nasza filozofia nie zmieniła się przez te lata. Chcemy, aby obcowanie z reklamą było dla konsumentów poza wszystkim miłym przeżyciem i budziło sympatię oraz szacunek dla marki - podkreśla Iwo Zaniewski, współwłaściciel PZL, który wyreżyserował nowy spot.

Obecna kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie, internecie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży. W mediach cyfrowych będą emitowane nieco inne wersje spotów, natomiast w prasie pojawi się komiks. Akcja potrwa do lipca.

Agencja PZL zajęła się kreacją reklam ALT-owych. Spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem zajęło się studio dźwiękowe Juice, a postprodukcją - Platige Studio. Za aktywności w internecie odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, a za działania PR - agencja Q&A Communications.

Dołącz do dyskusji: „Kolej na Żubra” w pierwszej kampanii piwa Żubr po powrocie do PZL (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iwo
jakoś tak mam, że pijąc piwo myślę o małych kaczuszkach ... ;)
0 0
odpowiedź
User
Nick
Żubr to jeden z tych produktów, które jakością nigdy nie dorównają własnym reklamom.
Nie da się gunwa pazłotkiem poprawić.
0 0
odpowiedź
User
pavv
Proszę nie nadużywać słowa PIWO. Żubr to napój piwopodobny o smaku identycnym z naturalnym smakiem piwa! Szkoda, że wybitni spece od reklamy zabrali się za reklamowanie tego czegoś co producenci nazywają piwem.
0 0
odpowiedź