SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Komfort ma nową platformę komunikacyjną. Jest oparta na sztucznej inteligencji

Wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza kampania wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Działania potrwają do marca 2025 roku.

Nowa platforma kreatywna oraz wykorzystanie rozwiązań produkcyjnych opartych o AI to dla marki sięganie po nieznane. Innowacyjne podejście ma pomóc zbudować zauważalność marki Komfort w kategorii oraz wspierać budowanie świadomości wysokiej jakości jej oferty.  

- W Komforcie nieustannie podnosimy jakość oferty i rozwiązań proponowanych Klientom, mając na celu ich pełną satysfakcję z doświadczenia zakupowego w naszych sklepach. Postanowiliśmy przełożyć tę ambicję wprost na sposób mówienia o marce w kampanii, a nowoczesne technologie nam to umożliwiły - mówi Konrad Jezierski, członek zarządu Sklepów Komfort. S.A. - Nowa platforma kreatywna marki Komfort Satysfakcja to przełom w branży. Po raz pierwszy w produkcji wideo, kluczowego elementu kampanii reklamowej, zastosowano tak nowatorskie metody twórcze i produkcyjne. Wykorzystaliśmy sztuczną inteligencję i silniki dotychczas stosowane tylko w grach. Z perspektywy naszego biznesu jest to niezwykle odważny krok - dodaje. 

3D i sztuczna inteligencja 
Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii 3D i AI powstały fotorealistyczne spoty wideo, które mają przyciągać wzrok. Produkcja teledysku o długości 2:30 min. - na który składa się 9 reklam z około 120 dynamicznymi ujęciami w 16 unikalnych scenografiach - została w całości zrealizowana w silniku do tworzenia gier Unreal Engine, co pozwoliło na osiągnięcie realizmu i głębi obrazu. 

Scenariusze spotów w zabawny sposób ilustrują wyzwania, z jakimi mierzą się konsumenci stający przed potrzebą remontu lub wyposażenia domu oraz oferują rozwiązania w kategoriach produktowych, w których marka Komfort jest ekspertem takich jak łazienki, podłogi, drzwi czy kuchnie. 

- Remont lub urządzanie wnętrza, w którym mieszkamy to momenty, które często wiążą się z ważnymi zmianami w życiu. Wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu zakupowego w czasie tych zmian, bo rozumiemy wyzwania, przed jakimi stoją i emocje, jakie im mogą towarzyszyć. Dlatego też obietnica, jaką składamy w komunikacji to właśnie uczucie satysfakcji: z dobrych wyborów, z wysokiego standardu obsługi w salonach i sklepie internetowym komfort.pl oraz z najwyższej jakości asortymentu, który mogą u nas kupić, by poczuć się komfortowo w swoim domu. Żeby pokryć w kampanii tak wiele obszarów i kategorii produktowych postanowiliśmy wykorzystać narzędzia usprawniające proces kreatywny i produkcyjny - podkreśla Konrad Jezierski. 

Działania zaplanowane do maja 2025 
Platforma kreatywna powstała w wyniku współpracy marki Komfort z agencją reklamową Digitas oraz producentem kreatywnych treści mimo.ooo. 

Kampania obejmuje szeroki zakres działań marketingowych, w tym reklamę telewizyjną zarówno z wykorzystaniem spotów wizerunkowych jak i sponsoringową, reklamę radiową, na nośnikach OOH oraz kampanie online i advocacy.  

Za strategię, planowanie i zakup mediów offline i online odpowiada agencja mediowa Value Media, która ponownie wygrała przetarg mediowy na obsługę Komfort. Za kampanie SEM, paid social i programmatic, wspierające launch nowej platformy komunikacyjnej odpowiada należąca również do Group One spółka MarTech i e-commerce connected Salestube. Komplementarną obsługą marki w zakresie advocacy - obejmującą działania PR, influencer marketingowe i social media - zajmuje się agencja relevant stories Labcon.  

Kampania podzielona jest na dwie fazy i potrwa do marca 2025 roku.

 

Dołącz do dyskusji: Komfort ma nową platformę komunikacyjną. Jest oparta na sztucznej inteligencji

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pan Kokos
Ależ to jest złe
odpowiedź
User
ojoj
Żenada, oczy same zbierają się do płaczu
odpowiedź