SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kompania Piwowarska zakończyła współpracę z PZL

PZL nie będzie już przygotowywać reklam dla marek należących do Kompanii Piwowarskiej. Koncern niebawem ogłosi przetarg na obsługę ATL marki Żubr.

Kompania Piwowarska i agencja PZL nie przedłużyły umowy o współpracy reklamowej wygasającej końcem marca. W ramach tej obsługi PZL prowadziła różnorodne działania z zakresu ATL, BTL i projektowania opakowań, m.in. dla marek Żubr, Dębowe Mocne, Wojak, Gingers, Redd’s, Dog in the Fog i Pilsner Urquell, ostatnio realizując głównie kampanie dla tego pierwszego brandu.

Niebawem Kompania Piwowarska ogłosi przetarg na obsługę ATL marki Żubr.

Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska zakończyła współpracę z PZL

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
EF
Trudno "markieterom" wytrzymać, z reklamiarzami o parę klas mądrzejszymi od siebie. Dlatego pozbyli się świetnej agencji, która robiła im świetne reklamy. Ot, poznańskie mędrki.
0 0
odpowiedź
User
nephesh
Tutaj winni są dziennikarze nieco, bo współpraca została zakończona OBUSTRONNIE, a nie „KP zakończyła”, ale rozumiem, że to dla niektorych dziennikarzy niuans. Rozumiem oczywiście z przekąsem. A co do „markieterów”, no cóż. Niestety bardzo słabo z tym jeszcze w Polsce jest, ale trzeba też pamiętać o tym, że to jednak KP wcześniej zdecydowała się na bardzo odważne ruchy. Przyszłość zweryfikuje te decyzje.
0 0
odpowiedź