'Koniec seansów przed zlewozmywakiem'
Agencja DFF w ramach współpracy z Henkel Polska, przygotowała kreację dla akcji promocyjnej marki Somat - 'Koniec seansów przed zlewozmywakiem'.
Grupa docelowa tej kampanii to osoby korzystające ze środków do zmywania w zmywarkach. Promocja ma przede wszystkim na celu zwiększenie świadomości marki Somat.
Każdy kto kupi tabletki Somat5, wytnie kod kreskowy i przyjdzie do dowolnego Cinema City, otrzyma w zamian voucher na wybrany seans filmowy, ważny przez 3 miesiące.
Akcja rozpoczyna się 15 września i potrwa do 15 października.
Jak mówi Magdalena Tuczyńska, Account Director w agencji DougFaberFamily, kampania promocyjna dla firmy Henkel Polska jest nowatorskim pomysłem, łączącym zwykłe obowiązki domowe z rozrywką.
Dołącz do dyskusji: 'Koniec seansów przed zlewozmywakiem'