SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Korzystający z internetu w pracy celem reklamodawców

Internet pozwala reklamodawcom dotrzeć ze swoim przekazem dopracowników biurowych, którzy sporo czasu spędzają w sieci,niekoniecznie wykonując czynności związane z ich pracą.

35,5 proc. respondentów uczestniczących w badaniu firmy BurstMedia przeznacza na korzystanie z internetu więcej niż trzy godzinydziennie - informuje serwis Marketing Charts.

Dla większości badanych (72,6 proc.) głównym miejscem, z któregologują się do sieci jest dom, ale dla 22,8 proc. takim miejscemjest praca. Przeciętnie, korzystanie z internetu w pracy stanowi26,6 proc. czasu spędzanego dziennie online.

Najpopularniejszą czynnością wykonywaną online przez badanychkorzystających z internetu w pracy, jest wysyłanie wiadomości zapomocą poczty e-mail lub komunikatorów internetowych. Robi to 52,9proc. respondentów. Następne w kolejności są: robienie zakupów(51,2 proc.), sprawdzanie wiadomości (48,6 proc.), szukanieinformacji o pogodzie (42,1 proc.), bankowość internetowa (32,3proc.), szukanie informacji o zdrowiu (30,7 proc.), szukanieinformacji na temat podróży (28,8 proc.) oraz sprawdzaniewiadomości sportowych (23,7 proc.).

Mniej popularne są takie czynności jak odwiedzanie serwisówspołecznościowych (20,3 proc.), granie w gry internetowe (18,2proc.), pobieranie muzyki (17,6 proc.), szukanie pracy (16,9 proc.)czy uczestniczenie w internetowych aukcjach (12,2 proc.).

W badaniu Burst Media udział wzięło 11,5 tysiąca internautówpowyżej 18. roku życia.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Korzystający z internetu w pracy celem reklamodawców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl