SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kraft Foods rewiduje medialne zobowiązania

Firma Kraft Foods rozpoczęła przegląd swoich międzynarodowych zobowiązań medialnych, wartych łącznie 300 milionów funtów.

Drugi po Nestle na świecie koncern produkujący produkty żywnościowe i napoje zaprasza agencje do przetargów na każdym z rynków, na których działa.

Procedura rozpoczęła się od mniejszych europejskich państw, takich jak Belgia. Następnie dołączą do nich większe rynki, w tym Francja i Wielka Brytania.

Wśród zaproszonych do przetargu domów mediowych, które obecnie obsługują Kraft Foods w Europie, są m.in. Carat, Starcom MediaVest i Mindshare.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Kraft Foods rewiduje medialne zobowiązania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl