SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Król ma ciuch pierwszy'

Paralotna przygotowała nową, wyprzedażową kampanie dla Centrum Handlowego Promenada, która właśnie zawisła na warszawskich billboardach.

Hasło kampanii „Król ma ciuch pierwszy” nawiązuje do tematu znanej bajki i jest kontynuacją przygotowanej na rok 2005/2006 strategii komunikacji  „Bajkowa Promenada”. Kreacja spójna z hasłem zaprasza wszystkich na tańsze zakupy w Promenadzie, w czasie wyprzedaży kolekcji oferowanych przez najemców znajdujących się w tym Centrum Handlowym.

     

Wyprzedażowa kampania wykorzystuje outdoor - tablice wielkoformatowe usytuowane na drogach dojazdowych do C.H. Promenada.

Kreacja będzie też eksponowana w magazynie Promenada Sukcesu oraz w prasie konsumenckiej i w dziennikach.

Agencja: Paralotna

Przedstawiciele Klienta: Barbara Czechmeszyńska-Skowron, Andrzej Czarnecki.

Przedstawiciele Agencji: Agnieszka Kotkowska.

Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz.

Planowanie i zakup mediów – Easy Media.

Dołącz do dyskusji: 'Król ma ciuch pierwszy'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl