SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Król Mycia Rączek" Kotlin z Piotrem Cyrwusem najchętniej oglądaną reklamą na YouTube w grudniu

Reklama Ketchupów Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Podium uzupełniają reklamy Samsunga i IKEA.

W grudniu na YouTube co roku największą popularnością cieszą się świąteczne spoty, jednak tegoroczne zestawienie Ads Leaderboard przynosi niespodziankę. Najchętniej oglądanym spotem była kreacja Kotlin "Król Mycia Rączek", w którym Piotr Cyrwus z humorem zachęca do dbania o higienę. Spot ten już w listopadzie cieszył się dużą popularnością.

Kreację, w której Piotr Cyrwus śpiewa o przekąskach stworzyła agencja Feeders Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

"Spełniaj marzenia bliskich z Galaxy S20 FE | Samsung Polska"

Drugie miejsce w grudniu należało do reklamy Samsunga "Spełniaj marzenia bliskich z Galaxy S20 FE | Samsung Polska". To jeden ze świątecznych spotów tej firmy, który ukazywał pomysły na technologiczne prezenty pod choinkę.

W wideo, odnoszącym się także do obecnej sytuacji na świecie, bohaterka otrzymuje smartfon Samsung Galaxy S20 FE, dzięki któremu może tworzyć filmy i prowadzić transmisje na żywo w mediach społecznościowych.

IKEA na święta

Podium zamyka świąteczna reklama IKEA, której bohaterem jest chłopiec uciekający ogromnymi resztkami jedzenia, które pojawiają się na jego drodze do domu. Za adaptację reklamy odpowiada agencja VMLY&R, a za zakup mediów dom mediowy Wavemaker.

"Lay’s. Świętuj w najlepszym towarzystwie"

Czwarte miejsce w grudniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w 2020 zajął spot "Lay’s. Świętuj w najlepszym towarzystwie". Roztańczone wideo w rytm przeboju “Can’t take my eyes off of you” przedstawia wesołą świętującą rodzinę.

Świąteczny makowiec

Polacy polubili także świąteczną reklamę Biedronki, w której z małą tajemną pomocą ozdób świątecznych udaje się upiec wspólnie świąteczny makowiec. Kreację przygotowała agencja Duda Polska.

Dołącz do dyskusji: "Król Mycia Rączek" Kotlin z Piotrem Cyrwusem najchętniej oglądaną reklamą na YouTube w grudniu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
LOL
A Wy dalej robicie rankingi reklam dopalanych kupionymi wyświetleniami, tak jakby to był ranking autentycznych hitów?
0 0
odpowiedź
User
Erekcja
Takie śmiszki tu dajecie a przed chwilą red. Masłowski (wcześniej liczne super stacje) rozestał się z pracą w Polsacie!
0 0
odpowiedź